3824
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

1 867 Inlägg
27 mars 2008
Det var Losgard 3år som ville se blinkblink big_smile
Det var trevliga snutar det, riktigt fin inställning till streetracing. Sa att om vi kör på natten, på en bakgata med lite utkiksposter som ser till att det inte kommer bilar som kan hamna i fara så brydde han sig inte alls om det. Han höll med om att vi behöver en "motorbana" i göteborg.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
27 mars 2008
Koop skrev:
Det var trevliga snutar det, riktigt fin inställning till streetracing. Sa att om vi kör på natten, på en bakgata med lite utkiksposter som ser till att det inte kommer bilar som kan hamna i fara så brydde han sig inte alls om det. Han höll med om att vi behöver en "motorbana" i göteborg.

Låter som en riktigt vettig polis som förstår det stora behovet av en legal raka här i stan

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

född blåvit
624 Inlägg
27 mars 2008
najs coola snutar tack för det smile

QueenBitch
536 Inlägg
27 mars 2008
hallo.. e dt ngn som vet om dt va ngt race i stan igår.. när vi va på träffen.. en kille påstår att dt va dt å att han vann 5000 kr å dom driftade m.m å att dom ska till borås.. eller lite utanför nu på lördag och köra race m.m och ngt om södertälje snart... han påstår att bara dom som e med vet om dt å att polisen spärrar av så dom kan köra.. men dt brukar ju stå i tidningen om dom spärrar... jag fattar nada nu

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
28 mars 2008
Dainty skrev:
hallo.. e dt ngn som vet om dt va ngt race i stan igår.. när vi va på träffen.. en kille påstår att dt va dt å att han vann 5000 kr å dom driftade m.m å att dom ska till borås.. eller lite utanför nu på lördag och köra race m.m och ngt om södertälje snart... han påstår att bara dom som e med vet om dt å att polisen spärrar av så dom kan köra.. men dt brukar ju stå i tidningen om dom spärrar... jag fattar nada nu

Medlemmar i GBrt brukar fatta lite mer om vissa saker som händer wink

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

QueenBitch
536 Inlägg
28 mars 2008
Goteborg skrev:
Dainty skrev:

jag e ju inte medlem än, och detta är inte GBrt som har haft racet..

Maneater

624 Inlägg
28 mars 2008
Dainty skrev:
Goteborg skrev:
Dainty skrev:

jag e ju inte medlem än, och detta är inte GBrt som har haft racet..

jag tror din kompis har kollat för mycke på film
det finns ingen som kört nån race om 5000:-  vad jag vet och jag brukar veta mycke
du kan hällsa din kompis att han e välkommen o köra mot mig med sina 5000:-

och att polisen slulle hjälpa oss ??? det va det dummaste

OLAGBG
596 Inlägg
28 mars 2008
Koop skrev:

Ja det var det dummaste jag har hört nånsin.. är     insatt i den "undre" världen med race i gbg å inte har jag iochmed alla mina år stött på en polis som har fin inställning till steetracing..

OLAGBG
VOLVO

50 Inlägg
29 mars 2008
Låter lite konstigt ja, polisen vill nog heller stoppa det än uppmuntra till "streetrace" genom att hjälpa till å så men jag var inte där så vad vet jag igentligen.

QueenBitch
536 Inlägg
29 mars 2008
asså dom sa la mer att om vi verkligen måste racea så gör det på en gata där ingen kör, på natten å ngr måste hålla koll så inga andra kommer dit... dt e ju i ett industri område å polsien cirkulerar ju där om ngt skulle hända.. visst låter inte sannolikt men ibland händer dt små mirakel

Maneater

348 Inlägg
30 mars 2008
när börjar det på siba i gen då :?

Os Difuntos
1 822 Inlägg
30 mars 2008
mike_ford skrev:
när börjar det på siba i gen då :?

Soon my friend.. soon

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Chaffis
285 Inlägg
31 mars 2008
Ja längtar till SIBA träffen igen.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

1 779 Inlägg
31 mars 2008
tycker de får bli en vårstarta om typ 2 veckor kanske? så man kan vara säker på att de e bättre väder e ju fortfarande rätt kallt..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Yrkesförare
1 267 Inlägg
31 mars 2008
fermie skrev:
Så hur blir det på onsdag nu? Vart ska alla mötas

Blir la vid SM kl.19.00 hmm

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Yrkesförare
1 267 Inlägg
31 mars 2008
akakaboto skrev:
tycker de får bli en vårstarta om typ 2 veckor kanske? så man kan vara säker på att de e bättre väder e ju fortfarande rätt kallt..

Låter som en bra idé tycker ja big_smile

66 Inlägg
31 mars 2008
är det  nån träff i helgen

ante va namnet 26 år jobbar som mekaniker,

Yrkesförare
1 267 Inlägg
31 mars 2008
ante323 skrev:
är det  nån träff i helgen

Japp,de blir de big_smile
Kolla GBG/Borås tråden för mer info.

Yrkesförare
1 267 Inlägg
31 mars 2008
Mer info kommer upp i veckan på GBG/Borås tråden. Men 20.00 ska träffen äga rum iallafall wink

Sök