Det var Losgard 3år som ville se blinkblink Det var trevliga snutar det, riktigt fin inställning till streetracing. Sa att om vi kör på natten, på en bakgata med lite utkiksposter som ser till att det inte kommer bilar som kan hamna i fara så brydde han sig inte alls om det. Han höll med om att vi behöver en "motorbana" i göteborg.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Det var Losgard 3år som ville se blinkblink Det var trevliga snutar det, riktigt fin inställning till streetracing. Sa att om vi kör på natten, på en bakgata med lite utkiksposter som ser till att det inte kommer bilar som kan hamna i fara så brydde han sig inte alls om det. Han höll med om att vi behöver en "motorbana" i göteborg.
Låter som en riktigt vettig polis som förstår det stora behovet av en legal raka här i stan
hallo.. e dt ngn som vet om dt va ngt race i stan igår.. när vi va på träffen.. en kille påstår att dt va dt å att han vann 5000 kr å dom driftade m.m å att dom ska till borås.. eller lite utanför nu på lördag och köra race m.m och ngt om södertälje snart... han påstår att bara dom som e med vet om dt å att polisen spärrar av så dom kan köra.. men dt brukar ju stå i tidningen om dom spärrar... jag fattar nada nu
hallo.. e dt ngn som vet om dt va ngt race i stan igår.. när vi va på träffen.. en kille påstår att dt va dt å att han vann 5000 kr å dom driftade m.m å att dom ska till borås.. eller lite utanför nu på lördag och köra race m.m och ngt om södertälje snart... han påstår att bara dom som e med vet om dt å att polisen spärrar av så dom kan köra.. men dt brukar ju stå i tidningen om dom spärrar... jag fattar nada nu
Medlemmar i GBrt brukar fatta lite mer om vissa saker som händer
jag e ju inte medlem än, och detta är inte GBrt som har haft racet..
jag e ju inte medlem än, och detta är inte GBrt som har haft racet..
jag tror din kompis har kollat för mycke på film det finns ingen som kört nån race om 5000:- vad jag vet och jag brukar veta mycke du kan hällsa din kompis att han e välkommen o köra mot mig med sina 5000:-
och att polisen slulle hjälpa oss ??? det va det dummaste
Ja det var det dummaste jag har hört nånsin.. är insatt i den "undre" världen med race i gbg å inte har jag iochmed alla mina år stött på en polis som har fin inställning till steetracing..
Låter lite konstigt ja, polisen vill nog heller stoppa det än uppmuntra till "streetrace" genom att hjälpa till å så men jag var inte där så vad vet jag igentligen.
asså dom sa la mer att om vi verkligen måste racea så gör det på en gata där ingen kör, på natten å ngr måste hålla koll så inga andra kommer dit... dt e ju i ett industri område å polsien cirkulerar ju där om ngt skulle hända.. visst låter inte sannolikt men ibland händer dt små mirakel