Då har man haft fyra veckors semester och missat en del tråkigheter i arbetet. Vem eller vilka som ställt till det vet jag följaktligen inte, observera jag hävdar INTE att någon här är inblandad. Mest troligt är det vanliga ligister utan något större bilintresse som varit i farten.
Denna diskussion handlar enbart om onsdagsträffen och inget annat men det hör ju inte till ovanligheterna att en del deltagare rullar vidare för andra aktiviteter. Bilprovningen på Datavägen har tröttnat på vandalisering och droppen är gissar jag att någon/några vänt upp och ner på en bil och tänt eld på denna, senast imorse låg den kvar för allmän beskådan.
Jag vet inte vem som brukar arrangera aktiviteter på Bilprovningens tomt men om du eller ni läser detta så kan jag meddela att Bilprovningen INTE vill ha obehöriga på området på kvällar och nätter, de har kontaktat bevakningsföretag som ska kontrollera upprepade gånger att inga obehöriga vistas där. Tyvärr faller detta på min lott då jag är väktare och arbetar i Sijön, skit också jag hade tänkt att testa min (privata) bil bland era konor vid något lämpligt tillfälle.
Givetvis utgår jag ifrån att det är ligister och annat löst pack som varit i farten och deras behov av att förstöra för att kunna ha kul har nu resulterat i att en massa icke inblandade blivit av med en plats att träffas och ha kul på.
Jag hoppas och önskar att ni har förståelse för detta och respekterar mig och mitt yrkesval i detta sammanhang och väljer ut en ny plats att köra konor på. I övrigt har jag inte hört några som helst klagomål ifrån företagare i området så alternativa ytor borde finnas tycker jag.