Update: Tja! Har bara gjort lite småpill idag, har inte orkat sätta igång något megaprojekt. Började med att rensa den gamla bakdörren på all el och rutor och sånt som är bra att ha. Gjorde en lite rolig upptäckt i dörren

En sugpropp till solkskydd, hur fan har den hamnat i(!!!) dörren??Sen fick jag lite såkallad meckhjälp idag, hon va inte till så stor hjälp mer än att ge mig ett o annat skratt

Wilma försöker förstå varför husse får ha pinnen som va så god o tugga på (skruvmejseln) men inte hon 
Sen va den rensad och hamnade sen på sopptippen, så nu ligger det massor med bra att ha saker i förrådet.
Tog då de inre dörrhandtaget och monterade det på dörren som sitter på bilen, de va lite svårt att komma ut annars

Sen plockade jag bort kofångaren bak och körde ut bilen ur garaget och tvättade bilen, lite jobbigt att fixa med en bil som man blir skitig vad man än tar i... Sen tog jag o plockade bort emblemen på bakluckan.
Rensad på kofångare och emblemDet va de jag åstadkommit idag, är så jävulskt trött just nu så jag orkar inte så mycket. Ska försöka få hålen för vingen borrade imorrn så jag kan slipa ner bakluckan för lack iaf.
Sen en god nyhet är att tempmätaren funkar nu som den ska

Pillade bort lite oxid som fanns på några kretsar, och nu funkar det tydligen. Ska ta och fixa det lite bättre och sen spraya på lite kontaktspray på kontakterna till instrumenthuset.
Årets hittills tråkigaste update kanske, men som sagt, har inte orkat göra mer idag

//Jacob