Update: Tja! Min planering vart inte riktigt som det var tänkt

Det vart projektarbete istället för att mecka med 9000. Och helgen va redan fylld med båtmässa så där va de kört

Men i torsdags fick jag iaf P-ljuset fixat på 9-5an, blev en klar förbättring med dioder

Gamla P-ljuslampan
Dioder monterade i P-ljus 
Som sagt en klar förbättring

Bara dimljus med xenon som saknas på den rackaren

Men jag kan inte påstå att jag gillar att mecka med nya bilar!
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/59709/590395_mtyy3e.jpg]()
Plocka bort slangen mellan LMM och kobran för att byta P-ljuslampa, otroligt nog finns det krångligare modeller

Men men, nog med 9-5an

Idag tänkte jag ta tag i 9000 och få kopplingen fixad, men innan ni fortsätter läsa gissa hur detta gick.
Såklart satt luftningsnippeln fast

Så nu har jag sprayat på lite WD40 och ska snart spraya på lite till, räcker inte de ska jag testa med att värma nippeln lite och se om den kanske lättar lite.
Så inga framsteg där inte...
Häromdagen va jag iväg till MDS i Arninge. Var trött på min nedrans minuspolsko som är mjuk i metallen och kabeln knakade oroande mycket. Så detta skaffades nytt

Ny jordkabel och batteripolsko till batteriet.Senare ska en pluskabel också köpas och en polsko till den

Men först o främst ska kabelskor köpas så att jag får jordning mellan jordpunkterna och batteriet. För det hade jag tydligen inte hemma

Då vet ni läget nu då, kommer vänta lite med inköpen nu då det närmar sig födelsedag

//Jacob