2086
Sök

Rallyhalles Saab 9000 CS {Projekt}

Saab älskare!
4 597 Inlägg
4 december 2009
Fan va kul att hon är hemma! Nu ser vi fram emot många bild updates tongue

1 997 Inlägg
4 december 2009
Underbart o se den hemma i garaget igen big_smile

// Fredrik

4 299 Inlägg
4 december 2009
Trådstartare
Funkiee skrev:
Fan va kul att hon är hemma! Nu ser vi fram emot många bild updates tongue

Japp, de e riktigt gött att den e hemma.

isak90: Ja som fan big_smile

//Jacob

2 638 Inlägg
4 december 2009
Härligt att den äntligen är hemma, nu ser vi fram emot att som kommer ske här framöver smile

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
4 december 2009
Kul att se vilket fint jobb dom åstadkom smile Nu är det bara den roliga biten med lack osv kvar big_smile

Rock'n Roll

4 299 Inlägg
4 december 2009
Trådstartare
-Akerfeldt- skrev:
Härligt att den äntligen är hemma, nu ser vi fram emot att som kommer ske här framöver smile

Ja de e riktigt härligt. Hehe, ja du. Nu när de e hemma kan jag ju planera det fullt ut smile

TenZer: Oja, de e ett grymt jobb dom gjort smile Hehe, mjo. Och de e den mer kostsamma biten också tongue

//Jacob

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
4 december 2009
Rallyhalle skrev:
-Akerfeldt- skrev:

Ja de e riktigt härligt. Hehe, ja du. Nu när de e hemma kan jag ju planera det fullt ut smile

TenZer: Oja, de e ett grymt jobb dom gjort smile Hehe, mjo. Och de e den mer kostsamma biten också tongue

//Jacob

Det var det jag syftade på också wink Men bra blir det big_smile

Rock'n Roll

4 299 Inlägg
4 december 2009
Trådstartare
TenZer skrev:
Rallyhalle skrev:
-Akerfeldt- skrev:

//Jacob

Det var det jag syftade på också wink Men bra blir det big_smile

Oja, de blir ruskigt bra till slut cool

4 663 Inlägg
4 december 2009
fan va gött  big_smile kul att få hem bilen och att de gjort  ett bra jobb

1 497 Inlägg
4 december 2009
Får gratulera till en hel bil igen då.

Skall jag vara ärlig..
Så tycker jag faktiskt att du har den finaste färgen på 9000 wink

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
5 december 2009
AxlSam skrev:
Får gratulera till en hel bil igen då.

Skall jag vara ärlig..
Så tycker jag faktiskt att du har den finaste färgen på 9000 wink

Njää svart är väll häftigt? big_smile

Rock'n Roll

4 299 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
fan va gött  big_smile kul att få hem bilen och att de gjort  ett bra jobb

Japp, de e riktigt bra gjort.

AxlSam: Tack smile Hehe, ja den e inte dum den smile Dock gillar jag Imola röd liiite mer faktiskt, men denna kommer nog som nummer 2 smile

jonnielahti: Vet inte när lackeringen blir av faktiskt, får se.

Jo, de blev ju faktiskt en aning mer än vad som va tänkt från början tongue

TenZer: Svart e snyggt, men de e lite väl vanligt tongue

I övrigt så märkte jag en sak när jag satte mig i bilen, dom har rekondat den också tongue Så nu e den ruggigt ren o fin på insidan. Har inte gjort så mycke idag då det blev tvätt av båda mina bilar och batteiret till 9000 står just nu på laddning. Men får se, kanske drar mig ut i garaget senare smile

4 299 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Jippi, har redan stött på problem!

Helljuset lyser konstant, går inte o släcka. Till och med när allt e avstängt o jag har nyckeln i hand så lyser de... Måste rycka säkringarna eller reläet för att de ska slockna. Och jag har bytt spak o ljusvredet så det är antagligen reläet som e paj igen.

I detta läge suger de o inte ha nån multimeter, för det är bara en gissning på att det är reläet som e paj...

Saab älskare!
4 597 Inlägg
5 december 2009
köpte inte du en multimeter i våras? yikes

2 788 Inlägg
5 december 2009
Rallyhalle skrev:
Jippi, har redan stött på problem!

Helljuset lyser konstant, går inte o släcka. Till och med när allt e avstängt o jag har nyckeln i hand så lyser de... Måste rycka säkringarna eller reläet för att de ska slockna. Och jag har bytt spak o ljusvredet så det är antagligen reläet som e paj igen.

I detta läge suger de o inte ha nån multimeter, för det är bara en gissning på att det är reläet som e paj...

Haha det är inte möjligt tongue

Men annars är det kul att se hur fin bilen blev smile Blir det att lacka och fixa där de har bytt tröskeln elr? smile

Lycka till med allt wink

4 299 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Funkiee skrev:
köpte inte du en multimeter i våras? yikes

Nope, eftersom jag gick i plugget i våras misstänker jag att jag tänkte så kallat "ekonomiskt" o åkte till polaren som har en ist.

_Fredrik skrev:
Haha det är inte möjligt tongue

Men annars är det kul att se hur fin bilen blev smile Blir det att lacka och fixa där de har bytt tröskeln elr? smile

Lycka till med allt wink

Det trodde inte jag heller först tongue Helt jävla otroligt...

Ja den blev riktigt bra. Lack kommer defernitivt, den penslade rostskyddsprimern är inte så upphetsande tongue

Tackar smile

Egenföretagare
2 496 Inlägg
Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
4 299 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
tsdi skrev:
Skönt! big_smile

Som fan big_smile

MrEricsson skrev:
sweet och se bilen rak big_smile igen

Ja, de e riktigt gött big_smile

//Jacob

4 299 Inlägg
6 december 2009
Trådstartare
jonnielahti skrev:
med tanke på din ålder, hur mycke kostar din försäkring och vart har du försäkringen till denna bil? tongue

Den här bilen är inte registrerad på mig utan på pappa så att den kostar inte så mycke. Däremot är 9-5an reggad på mig. Men det är länsförsäkringar på båda.

//Jacob

Sök