Finns ju en kille i klubben som reggat om sin 2,3i till en 2,3T. Skall väl inte vara några problem för dig heller om du inte vill byta bil.
Kolla med Mr_cba här på forumet!
Okej, nää de borde ju inte va några problem när de i princip bara e motorn som skiljer bilarna åt (?). Men blir nog till o fråga honom innan de blir av
Men som sagt, ska koncentrera mig på karossen först o få de färdigt Annars kommer de bli många bollar i luften o då vet jag hur de kan gå
Nu mär jag frågade SBP så sa de att det ska räcka med att slänga i en lika dan motor fast turbo, och sedan så ska man ha papper på effekten i motorn så det inte är mer än saab satt..
Nu mär jag frågade SBP så sa de att det ska räcka med att slänga i en lika dan motor fast turbo, och sedan så ska man ha papper på effekten i motorn så det inte är mer än saab satt..
Lika dan motor men turbo är i Jacobs fall = 2,0t? eller han får använda sig av 2,3t också? Om det är förstnämnda kan du ju köpa min 9000 2,0t
Fan va skysst! Är det långt ifrån där du bor eller är det nära? Nära hade ju varit guld värt för dig!
Tar 30-40 minuter o åka ungefär, fast de beror på hur man lyckas tajma färjorna. Men de e de värt eftersom det inte är särskilt lång sträcka. Bara vägfärjorna som tar lite tid