Kanske blir till o satsa på de då Skulle faktiskt va riktigt kul o testa B234i kan ju inte va allt för dyra o köpa heller
//Jacob
En sådan motor hittar du nog för en tusing utan problem. Kika på andreasplars bil så får du en uppfattning. Det går att göra mycket i bara programmet!
Ja den har jag suttit o kikat lite på från o till Skulle nog bli väldigt mycke lättare o trimma en sugis, enda som behöver bytas då e ju motor
Men först får de nog bli vår o så jag pallar vistas i det just nu väldigt kalla garaget Blir nästan lite sugen på att bygga motor först
//Jacob
Är bara att länga över ventilkåpan från din 2,0:a. Dom kan ju knappast bevisa att du har en 2,3 spis i din ändå. Sen kan du ju alltid slänga på ett turbogrenrör och en T25 snurra. Och ladda ett halvkilo. Det skall botten säkerligen klara av.
Då har du plötsligt en väldigt rolig bil men gott om effekt på botten men även lite på toppen.
En sådan motor hittar du nog för en tusing utan problem. Kika på andreasplars bil så får du en uppfattning. Det går att göra mycket i bara programmet!
Ja den har jag suttit o kikat lite på från o till Skulle nog bli väldigt mycke lättare o trimma en sugis, enda som behöver bytas då e ju motor
Men först får de nog bli vår o så jag pallar vistas i det just nu väldigt kalla garaget Blir nästan lite sugen på att bygga motor först
//Jacob
Är bara att länga över ventilkåpan från din 2,0:a. Dom kan ju knappast bevisa att du har en 2,3 spis i din ändå. Sen kan du ju alltid slänga på ett turbogrenrör och en T25 snurra. Och ladda ett halvkilo. Det skall botten säkerligen klara av.
Då har du plötsligt en väldigt rolig bil men gott om effekt på botten men även lite på toppen.
Exakt, tror ju knappast dom ställer sig o river motorn bara för o bevisa de
Okej, ja en sån grej kan man ju också göra när man börjar sukta efter mer effekt
Aaaaaaalm: Ja jag har blivit riktigt sugen på att testa de o se hur mycke vi kan kräma ur en sån maskin Så att så lär de bli!
Matchportning av insug, topp och grenrör. Hårdare ventilfjädrar från lämplig Volvo motor och balansering av vev, kolvar, stakar och svänghjul så kan du dessutom varva något friskt. Höja varvstopp till 7500rpm är inga problem.
Idag va de inte många minus på termometern så då tog jag en sväng till garaget Började med att plocka ur all skit som låg i den redan, och efter de började jag plocka inredning
Baksätet har åkt ur nu
Sen rök passagerarstolen
Och eftersom mattan vid passagerarstolen va grön efter glykolen plockade jag ur den me. Så nästa gång jag är i garaget ska jag ge mig på att plocka bort instrumentbrädan. Innan de dock måste jag få upp lite grejer på vinden på garaget så jag har lite mer plats.
Anledningen till allt detta jobb e ju de rackarns värmepaketet som läcker. Ska också försöka hitta va de e som e fel på helljuset också, utan instr.panelen kommer jag ju se lite bättre
Sen kan man ju se vad de e som verkligen behöver sitta kvar och vad som man faktiskt kan skippa o sätta tillbaka
ser fint ut e åså inne lite på sug trimma min saab . 200 hästar hade vatt kul å nå juee
detta ser intresant ut
Tackar Ja de ska bli riktigt kul o se vad man kan får ur en sugmaskin Med lite hjälp av Axel ska den gränsen nog kunna gå o komma upp i förhoppningsvis (enligt han själv iaf ) Hade dock varit kul om man kom upp i mer 9-5 Aero-prestanda, typ 230-250hk