Nu har det hänt grejer igen

Samtidigt som jag va o veckohandla passade jag på o svängde förbi jula o köpte mig ett par vettiga meckhandskar. Så nu kan jag mecka utan att försrysa fingrarna

Men nu till det som jag fick gjort idag!
Första som rök va överdelen på insuget 
När jag sen skulle ha bort underdelen på insuget stötte jag på problem såklart. EN skruv satt så in i helvete, såklart den enda som va kvar o gjorde att jag inte kunde lyfta insuget. Plockade bort främre delen på avgasröret för att försöka komma åt underifrån, nån lycka me de?? Nope!
Framröret rök, den här gången fick lambdan sitta kvar 
Då satte tankeverksamheten igång, kom på att värmepistolen låg i garaget. Så fram me den o börja värma runt om skruvhålet! Vilken lycka, gick o skruva bort skruven för hand efter de

Efter mycket om o men så fick jag bort hela insuget 
Efter de plockade jag bort väggen mellan motor och "akvariet" o sen rök kupéfläkten för att komma åt detta.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/59709/858934_o54srj.jpg]()
Där har vi de förbannade värmepaketet!!

De har läckt typ sen jag köpte bilen, tog ganska lång tid innan jag kom fram till va fan de va som läckte trots ny topplockspackning o vattenpump

Låg en fin bassäng om man tittade in under värmepaketet, så nu ska jag leta rätt på ett nytt (bättre beg.).
Eftersom jag bara hade me min verktygslåda o glömde hylsnyckelsatsen hemma kunde jag inte göra så mycke mer än såhär. Men drar eventuellt ut en sväng imorgon me

De va allt för nu

//Jacob