led kit under golf II

vicious Kopparberg
13 november 2005 · 10 Inlägg

har satt på neon under goffen ihelgen men får bara till det fram och bak.. rören syns på sidorna?
nån som har något tips hur eller vart man kan sätta dom för att dom inte ska synas ?

//Jeppe

Janken Driver
13 november 2005 · 2 111 Inlägg

tycker inte man ska ha ljus under såvida man inte har kjolar på. då gömmer de rören + de blir mycket snyggare. men det är ju bara jag de...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
ventohuan Fartdåre!
13 november 2005 · 592 Inlägg

när ja monterade mitt köpte ja slangklämmor som ja sedan borrade hål i o bulta fäst i den lilla kanten under tröskeln. var hål i den med visst mellanrum. E lite svårt o förklara men hoppas du förstår hur ja menar.

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
vicious Kopparberg
13 november 2005 · 10 Inlägg

hm ok, hade tänkt mig kjolar till våren/sommaren, men känns onödigt nu till vintern och all snö osv..

okej förstår lite kanske..lättare att förstå när man ser på nån annan bil..
hoppas på mer svar.

QuescraP
19 november 2005 · 1 Inlägg

Varför neon? Stilrent är alltid bäst.

MilleN
22 november 2005 · 9 108 Inlägg

Om rören syns ska man inte ha ljus under bilen så är det bara.

mrcelica
22 november 2005 · 1 639 Inlägg

QuescraP skrev:
Varför neon? Stilrent är alltid bäst.

Så sant så sant... Men det lackar ju mot jul och då kan det vara snyggt med lite julgranar här o där... smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
ThekingV8 IROCZ
22 november 2005 · 23 Inlägg

sätt en svart eltejp på sidan av rören så synns inte rören från sidan smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang