3516
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Håller med... Det är lite dåligt på MSN fronten....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 januari 2008
WeDo skrev:
Håller med... Det är lite dåligt på MSN fronten....

adda på då:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
20 januari 2008
ja e alltid inne. =P bara att bjuda in mig i en konversation om ni vill munhugga lte mina små BIatCHES tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
20 januari 2008
WeDo skrev:
Ska man kanske höra om vi får ställa ut på Stortorget i örebro ?? Det är typ så centralt du kommer där och det var från början en stor parkering men inte längre... kanske kunde höra iaf...

Lycka till tongue vill inte låta negativ men stortorget kan nog bli svårt... Men det är ju värt ett försök....

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

526 Inlägg
20 januari 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Hahaha jisses folk!!big_smile Har ni inte hört talas om nått program här i datorvärlden som heter MSN eller!?tongue big_smile Här är man bort i några dagar o så när man kommet tillbaka så får man ca 7 sidor o läsa om absolut allt o ingenting!tongue

Men hur som haver, Wedo! Angående o träffas tidigare o spela in en "reklamfilm" om Touren tycker jag låter asgött!big_smile

Sen en sak till om stugorna, när bestämmde vi vilka som ska sova med vilka??O vem fan får jag sova med då!??big_smile

Peace out yall....cool

haha...det bestämde vi för ett bra tag sen vem sover i min stuga...ja du Kalle du har typ 4 andra stugor härja runt itongue...bara välj några som du diggar...
Tjejstugan blev det när alla tjejer hamna i samma stuga...bara le och joina..Johan e nog lite feminist av sig så han platsar...han har inget val för den del heller:rolleyes:

Hehehe ja de kommer nog bli så att vi killar som ska va i samma stuga får ta ett kliv tebax tongue de e fan ingen barnlek när 3-4 damer börjar munhugga mot en big_smile Så man får passa vad man siger.. alltså tänk 2 ggr innan du talar big_smile

22 Inlägg
20 januari 2008
Du borde läsa boken "Konsten att konversera med en kvinna" innan wink

TyraX skrev:
haha...det bestämde vi för ett bra tag sen vem sover i min stuga...ja du Kalle du har typ 4 andra stugor härja runt itongue...bara välj några som du diggar...
Tjejstugan blev det när alla tjejer hamna i samma stuga...bara le och joina..Johan e nog lite feminist av sig så han platsar...han har inget val för den del heller:rolleyes:

Hehehe ja de kommer nog bli så att vi killar som ska va i samma stuga får ta ett kliv tebax tongue de e fan ingen barnlek när 3-4 damer börjar munhugga mot en big_smile Så man får passa vad man siger.. alltså tänk 2 ggr innan du talar big_smile
Senast redigerat av Utopiacar (20 januari 2008)

neckwomen_88
21 januari 2008
Tänkte mest vinka lite och säga hej och ses i sommar!

läser allt, men det är ju så mkt fruntimmersprat så de e inte lönt att ge sig in i´t big_smile

//Linnea

1 752 Inlägg
21 januari 2008
neckwomen_88 skrev:

läser allt, men det är ju så mkt fruntimmersprat så de e inte lönt att ge sig in i´t big_smile

//Linnea

Då är det väll bara o välkomna dej in då!big_smile Hoppasdu vet vad du har gett dej in på....tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
21 januari 2008
neckwomen_88 skrev:

//Linnea

:o flerea damer tongue hur ska detta gå tongue hehe

välkommen. smile hoppas du ska trivas.

2 117 Inlägg
21 januari 2008
Tjena gänget. Jag tar husvagnen och krokar fast den på racern...

NOT!

Hahaha!

Det var tusan som ni ordbajsar här. Inte en chans att hålla reda på allt. Rekommenderar att allt som är viktigt läggs in på första sidan. Visst finns där redan mycket info men det är så försvinnande lätt att vi som inte alltid är här inne, missar en eller åtta viktiga detaljer.

Hur som helst så ska det bli kul att tanka soppa runtom i landet i sommar big_smile
Senast redigerat av shogun (21 januari 2008)

3 390 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
Vilka är det man ska höra med ang. Utställning på torg och sånt... Är det kommunen eller landstinget eller vad ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
21 januari 2008
WeDo skrev:
Vilka är det man ska höra med ang. Utställning på torg och sånt... Är det kommunen eller landstinget eller vad ?

Länsstyrelsen.

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
Funderar på om man kanske skulle göra en Garaget On Tour 2008 låt också smile   Någon som kanske är duktig på sånt som skulle kunna mixa ihop n¨ge smile

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
21 januari 2008
WeDo skrev:
Funderar på om man kanske skulle göra en Garaget On Tour 2008 låt också smile   Någon som kanske är duktig på sånt som skulle kunna mixa ihop n¨ge smile

Haha... ja förfan.. du har väl hört mina låtar, nån dag kommer jag slå igenom... haha lol

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

240 Inlägg
21 januari 2008
blir det ngn disco mix nu eller?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

1 779 Inlägg
21 januari 2008
sla de va basshunter stuk eller tongue med lite dunk å lite text tongue eller mer anton o affe big_smile

3 390 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Väntar svar från Länsstyrelsen angående utställning på stortorget nu.... Bara hoppas det går att ordna någonting iaf...

Your Dream My Reality
219 Inlägg
22 januari 2008
WeDo skrev:
Väntar svar från Länsstyrelsen angående utställning på stortorget nu.... Bara hoppas det går att ordna någonting iaf...

okej jag väntar med svar från halmstad....

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

118 Inlägg
22 januari 2008
håller på och kollar östra torget i jönköping

Rock´N Roll

28 Inlägg
22 januari 2008
juliet skrev:
håller på och kollar östra torget i jönköping

det skulle va fint o vi fick köra på storgatan...på gågatan genom stan

Sök