Ska man kanske höra om vi får ställa ut på Stortorget i örebro ?? Det är typ så centralt du kommer där och det var från början en stor parkering men inte längre... kanske kunde höra iaf...
Lycka till vill inte låta negativ men stortorget kan nog bli svårt... Men det är ju värt ett försök....
Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D
Hahaha jisses folk!! Har ni inte hört talas om nått program här i datorvärlden som heter MSN eller!? Här är man bort i några dagar o så när man kommet tillbaka så får man ca 7 sidor o läsa om absolut allt o ingenting!
Men hur som haver, Wedo! Angående o träffas tidigare o spela in en "reklamfilm" om Touren tycker jag låter asgött!
Sen en sak till om stugorna, när bestämmde vi vilka som ska sova med vilka??O vem fan får jag sova med då!??
Peace out yall....
haha...det bestämde vi för ett bra tag sen vem sover i min stuga...ja du Kalle du har typ 4 andra stugor härja runt i...bara välj några som du diggar... Tjejstugan blev det när alla tjejer hamna i samma stuga...bara le och joina..Johan e nog lite feminist av sig så han platsar...han har inget val för den del heller:rolleyes:
Hehehe ja de kommer nog bli så att vi killar som ska va i samma stuga får ta ett kliv tebax de e fan ingen barnlek när 3-4 damer börjar munhugga mot en Så man får passa vad man siger.. alltså tänk 2 ggr innan du talar
Du borde läsa boken "Konsten att konversera med en kvinna" innan
TyraX skrev:
haha...det bestämde vi för ett bra tag sen vem sover i min stuga...ja du Kalle du har typ 4 andra stugor härja runt i...bara välj några som du diggar... Tjejstugan blev det när alla tjejer hamna i samma stuga...bara le och joina..Johan e nog lite feminist av sig så han platsar...han har inget val för den del heller:rolleyes:
Hehehe ja de kommer nog bli så att vi killar som ska va i samma stuga får ta ett kliv tebax de e fan ingen barnlek när 3-4 damer börjar munhugga mot en Så man får passa vad man siger.. alltså tänk 2 ggr innan du talar
Tjena gänget. Jag tar husvagnen och krokar fast den på racern...
NOT!
Hahaha!
Det var tusan som ni ordbajsar här. Inte en chans att hålla reda på allt. Rekommenderar att allt som är viktigt läggs in på första sidan. Visst finns där redan mycket info men det är så försvinnande lätt att vi som inte alltid är här inne, missar en eller åtta viktiga detaljer.
Hur som helst så ska det bli kul att tanka soppa runtom i landet i sommar