4278
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
26 februari 2008
eller bara Guys "cum" faster?

lotta: vadå för monter?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 644 Inlägg
26 februari 2008
akakaboto skrev:

haha ja varför inte big_smile

Johan Lindgren

System Tekniker
47 Inlägg
26 februari 2008
WeDo skrev:
Några av er deltagare som ska till Elmia ?   Ifall alla kunde träffas som kommer vara där tänkte jag på smile

Självklart ska man till Elmia..  smile

Thimmy (T_modee) ska ställa ut så ska vara där från torsdag till söndag så smile
Senast redigerat av Theodorzon (26 februari 2008)

236 Inlägg
26 februari 2008
Jepp elmia e ju en självklarhet:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
26 februari 2008
akakaboto skrev:

på torsdag har vi svar på det..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
26 februari 2008
shogun skrev:
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

Japp...mig,Kalle och akakaboto lär ni hitta där då med tröjor som det står Slaget om Gatebil på.På min står det även garaget och girls go fast på...så håll utkick efter oss...på torsdag vet vi om vi kommer stå ihop med en monter...då får ni monters namn oxå..tongue

kan du inte trycka Guys Goes Faster på min då.

Eller kanske du ska ha...Girls go fast

...because...I come faster....

lolwink

Hahahahahahaha!! lol lol lol lol

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Inga mer som vill vara med i reklam filmen för touren ??? har fått in bilder från vissa deltagare men alldeles för lite med tanke på antalet tourdeltagare tongue

Så ös på nu....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
26 februari 2008
har du fått av mig wedo big_smile

System Tekniker
47 Inlägg
26 februari 2008
WeDo skrev:
Inga mer som vill vara med i reklam filmen för touren ??? har fått in bilder från vissa deltagare men alldeles för lite med tanke på antalet tourdeltagare tongue

Så ös på nu....

Nu har jag missat ngt här.. smile vad för bilder vill du ha? smile

90 Inlägg
26 februari 2008
alla som ska till elmia tycker ni inte vi kan träffas på kvällen eller nåt.  så man kna lära känna varan lite ???

jag o vovven min

1 779 Inlägg
26 februari 2008
som lotta sa.. ja lotta å kalle kommer springar runt med Gayrbil tröjor. big_smile

Rylander
26 februari 2008
WeDo skrev:

Så ös på nu....

Vadå för film? nu har vi missat nått hmm hehe smile när måste du ha bilderna senast ? tongue viinikkat5 s bil har inte kommit från lack än sad hehe
Senast redigerat av Rylander (26 februari 2008)

118 Inlägg
26 februari 2008
jag tycker alla ska komma till a6 parkeringen på lörda kvällen efter elmia! det är alltid massa bilar d'r då och då kan man ju träffas och sen så är det streetrace på kvällen! det är ju alltid fint att kolla på! så kom till a6 på lörda kvällen, så många som möjligt!!!

Rock´N Roll

2 283 Inlägg
26 februari 2008
coupeboy skrev:
alla som ska till elmia tycker ni inte vi kan träffas på kvällen eller nåt.  så man kna lära känna varan lite ???

Lätt!

Bara ring mig 0709479122! big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
26 februari 2008
juliet skrev:
jag tycker alla ska komma till a6 parkeringen på lörda kvällen efter elmia! det är alltid massa bilar d'r då och då kan man ju träffas och sen så är det streetrace på kvällen! det är ju alltid fint att kolla på! så kom till a6 på lörda kvällen, så många som möjligt!!!

hur hittar man till den då?

18 Inlägg
26 februari 2008
klar man ska till elmia, låter ju sköj med träffen vi A6, där brukar ju alltid vara mycket bilar.

Lidhultare.
325 Inlägg
26 februari 2008
hoppas man har körkort till dess då och ett lite fetare styling skick när ni träffas i halmstad eftersom jag bo en bit utanför! kan man ju svänga inom o ta sig en titt:D

-Twiajävlen-

118 Inlägg
26 februari 2008
akakaboto skrev:
juliet skrev:

hur hittar man till den då?

det ligger ganska nära elmia typ över E4:an bara! annars är det bara att fråga någon!

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
Till alla Tour-deltagare som inte skickat bilder till filmen... gör det snarast

Om ni vill vara med såklart....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Rylander
27 februari 2008
WeDo skrev:
Till alla Tour-deltagare som inte skickat bilder till filmen... gör det snarast till bobbin_85@hotmail.com

Om ni vill vara med såklart....

När är senast ni ska ha dom?

Sök