jag tycker alla ska komma till a6 parkeringen på lörda kvällen efter elmia! det är alltid massa bilar d'r då och då kan man ju träffas och sen så är det streetrace på kvällen! det är ju alltid fint att kolla på! så kom till a6 på lörda kvällen, så många som möjligt!!!
hur hittar man till den då?
det ligger ganska nära elmia typ över E4:an bara! annars är det bara att fråga någon!
Det ståe skyltat A-6 ceenter utmed E4:an... E mycke enkelt å hitta:)
fattar itne att folk inte bara kan skriva nån enstaka gång för då ser man ju iaf att dom lever lite. men men. får väl se om de kommer ett bra gäng till en GoT träffen efter elmia på lördasg då .D
Synd att inte fler Tour-deltagare vill skicka in bilder och vara lite aktivare i tråden... Har som sagt bara fått in bilder på ett 10-tal bilar....
...du kan få ett helt album om du vill ...jag skickar gärna över fler foton
Det vet jag att både du och Aka gärna gör.... Men vill att alla andra deltagare engagerar sig lite... Är ju en reklamfilm där man vill att så mkt som möjligt av touren ska komma med...
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Hade med gärna skickat in lite bilder Bilen står dock nerplockad just nu och har inga "roliga" bilder på den sedan innan. Dröjer dock lite innan allt nytt åker på
Hade med gärna skickat in lite bilder Bilen står dock nerplockad just nu och har inga "roliga" bilder på den sedan innan. Dröjer dock lite innan allt nytt åker på
Skicka in någon "projekt bild" då Alla bilder är bra
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Skicka in någon "projekt bild" då Alla bilder är bra
Hehe nu har jag missat nånting... Men jag kanske får möta upp i Nrkpg och sen dagen efter åka en bit bakom er till Jkpg och kolla läget där? Bilen är ju inte helt klar än men förhoppningsvis kommer den passa in nånstans..