3017
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
27 februari 2008
nu e vi snart uppe i 200 sidor!!!!!Det kommer bli över 500 innan touren:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

45 Inlägg
28 februari 2008
juliet skrev:
akakaboto skrev:
juliet skrev:
jag tycker alla ska komma till a6 parkeringen på lörda kvällen efter elmia! det är alltid massa bilar d'r då och då kan man ju träffas och sen så är det streetrace på kvällen! det är ju alltid fint att kolla på! så kom till a6 på lörda kvällen, så många som möjligt!!!

hur hittar man till den då?

det ligger ganska nära elmia typ över E4:an bara! annars är det bara att fråga någon!

Det ståe skyltat A-6 ceenter utmed E4:an... E mycke enkelt å hitta:)

190 2,3 16v... Vad mer behöver sägas?!?

3 390 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
Är det inte det ena så är det det andra sa tjejen som blödde näsblod... big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
28 februari 2008
wedo vill du ha bilder av mig med? hehe vet inte om du har fått av mig. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

90 Inlägg
28 februari 2008
WoDo nästa vecka får du nya bilder av mej med sponsordekaler smile

jag o vovven min

3 390 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
Synd att inte fler Tour-deltagare vill skicka in bilder och vara lite aktivare i tråden... Har som sagt bara fått in bilder på ett 10-tal bilar....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
29 februari 2008
fattar itne att folk inte bara kan skriva nån enstaka gång för då ser man ju iaf att dom lever lite. men men. får väl se om de kommer ett bra gäng till en GoT träffen efter elmia på lördasg då .D

136 Inlägg
29 februari 2008
Synd att man inte platsade in för detta verkar sjukt intressant och en förbannt kul sak att genomföra smile Får väl svänga förbi när tåget passerar Örebro! smile

Syns där!

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 februari 2008
WeDo skrev:
Synd att inte fler Tour-deltagare vill skicka in bilder och vara lite aktivare i tråden... Har som sagt bara fått in bilder på ett 10-tal bilar....

big_smile...du kan få ett helt album om du vill big_smile...jag skickar gärna över fler foton tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

big_smile...du kan få ett helt album om du vill big_smile...jag skickar gärna över fler foton tongue

Det vet jag att både du och Aka gärna gör.... Men vill att alla andra deltagare engagerar sig lite... Är ju en reklamfilm där man vill att så mkt som möjligt av touren ska komma med...

1 779 Inlägg
29 februari 2008
hehe kja kan gå ut å knäppa bilder så fort bilen kommer hem från verkstaden big_smile haha ska knäppa typ 2Gb bilder då. tongue

System Tekniker
47 Inlägg
29 februari 2008
Hade med gärna skickat in lite bilder smile Bilen står dock nerplockad just nu och har inga "roliga" bilder på den sedan innan. tongue   Dröjer dock lite innan allt nytt åker på sad

2 283 Inlägg
29 februari 2008
Min bil har inte front eller något på nu heller ska fixa snygga när allt är på big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
Theodorzon skrev:
Hade med gärna skickat in lite bilder smile Bilen står dock nerplockad just nu och har inga "roliga" bilder på den sedan innan. tongue   Dröjer dock lite innan allt nytt åker på sad

Skicka in någon "projekt bild" då smile  Alla bilder är bra smile

System Tekniker
47 Inlägg
29 februari 2008
WeDo skrev:
Theodorzon skrev:

Skicka in någon "projekt bild" då smile  Alla bilder är bra smile

Visst visst, det kan jag göra smile Skickar inom kort smile

841 Inlägg
29 februari 2008
kan ni inte stanna i värnamos  donka  så man kan ta lite kort istället fö ljungby

System Tekniker
47 Inlägg
29 februari 2008
dadooo skrev:
kan ni inte stanna i värnamos  donka  så man kan ta lite kort istället fö ljungby

Hoppas inte, vill stanna i Ljungby smile cool

83 Inlägg
29 februari 2008
Hehe nu har jag missat nånting... Men jag kanske får möta upp i Nrkpg och sen dagen efter åka en bit bakom er till Jkpg och kolla läget där? Bilen är ju inte helt klar än men förhoppningsvis kommer den passa in nånstans..

MVH Henke

Henke Lindbom
Mjölby
Mazda RX-7 -93 vänsterstyrd, Saab 900 SE V6 vinterbil, Yamaha R1 -03 leksak!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 84&p=1

23 Inlägg
1 mars 2008
hejsan tänkte på datumet när touren bär av krockar inte den med säve utställningen ?

# Whwn they doubt knock them out #

Sök