2962
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
2 mars 2008
säve utställningen menar du en dag på strippen?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Racerchicken skrev:
hejsan tänkte på datumet när touren bär av krockar inte den med säve utställningen ?

När man än skulle lägga touren så skulle den garanterat krocka med något annat evenemang tyvärr...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
2 mars 2008
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
Synd att inte fler Tour-deltagare vill skicka in bilder och vara lite aktivare i tråden... Har som sagt bara fått in bilder på ett 10-tal bilar....

big_smile...du kan få ett helt album om du vill big_smile...jag skickar gärna över fler foton tongue

Det vet jag att både du och Aka gärna gör.... Men vill att alla andra deltagare engagerar sig lite... Är ju en reklamfilm där man vill att så mkt som möjligt av touren ska komma med...

E vi bojkottade eller???!!!! tongue...jag o Aka som sååååå gärna ställer upp på (nästan) allt cool...sant,de kunde visa lite mer intresse roll

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

53 Inlägg
2 mars 2008
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

big_smile...du kan få ett helt album om du vill big_smile...jag skickar gärna över fler foton tongue

Det vet jag att både du och Aka gärna gör.... Men vill att alla andra deltagare engagerar sig lite... Är ju en reklamfilm där man vill att så mkt som möjligt av touren ska komma med...

E vi bojkottade eller???!!!! tongue...jag o Aka som sååååå gärna ställer upp på (nästan) allt cool...sant,de kunde visa lite mer intresse roll

tjaba.tänkte på när vi åker till jönköping efter vi har varit på videc,skulle vi inte kunna ta och åka igenom mantorp och mjölby-centrum,så kan man tipsa corren-tidningen i mjölby om detta, vad tycker ni??

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

2 644 Inlägg
2 mars 2008
Helst ska det ju inte va för mycket stopp heller.. För inget kul på utställningarna på kvällarna om dom blir korta som fan..

Johan Lindgren

53 Inlägg
2 mars 2008
Lindgren_ skrev:
Helst ska det ju inte va för mycket stopp heller.. För inget kul på utställningarna på kvällarna om dom blir korta som fan..

Dettaär iget stopp bara drive-trugh,det är ju inte var dag som det åker 45st stylade bilar igenom Mantorp/Mjölby..

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

Bmwälskare
75 Inlägg
2 mars 2008
Weedo när ska ni skicka ut pm igen till alla som redan ska med så att ni får ett sista svar från dom? Hoppas som reserv nr8 att få följa med så det e därför jag frågar wink Vi på res. listan måste ju oxå få en chans att förbereda oss med stugbokning o planering bla. Mvh McMcFly

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

3 390 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
McMcFly skrev:
Weedo när ska ni skicka ut pm igen till alla som redan ska med så att ni får ett sista svar från dom? Hoppas som reserv nr8 att få följa med så det e därför jag frågar wink Vi på res. listan måste ju oxå få en chans att förbereda oss med stugbokning o planering bla. Mvh McMcFly

Det kommer komma ut ett likadant PM sen till alla deltagare som skickades vid ett tidigare tillfälle... Men ang. förberedelser för reserverna så är det ju så att någon kanske t.o.m blir tillfrågad 2 dagar innan starten.. det är ju tyvärr så att avhoppen är inget som går att förutse...

Men jag hoppas att alla deltagare som vet/får reda på att dom inte kan följa med MEDDELAR det så att vi slipper att få 15 avhopp, som efter förra PM:et, på en och samma gång....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Hälsar vi Goteborg välkommen till Touren !

Bmwälskare
75 Inlägg
2 mars 2008
WeDo skrev:
McMcFly skrev:

Det kommer komma ut ett likadant PM sen till alla deltagare som skickades vid ett tidigare tillfälle... Men ang. förberedelser för reserverna så är det ju så att någon kanske t.o.m blir tillfrågad 2 dagar innan starten.. det är ju tyvärr så att avhoppen är inget som går att förutse...

Men jag hoppas att alla deltagare som vet/får reda på att dom inte kan följa med MEDDELAR det så att vi slipper att få 15 avhopp, som efter förra PM:et, på en och samma gång....

Ser ut som att det hjälper att bara skriva en liten fråga så kommer det återbud wink Nu e man ju 7a helt plötsligt smile

3 390 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Sen är det så, tror jag, att 46 bilar är "bokade" på de flesta campingarna men alla stugor är redan bokade till vissa deltagare...  eller hur var det Lotta ?

240 Inlägg
2 mars 2008
fan vänter bara på detta:D får bara hålla mej lugn nu ett tag. har dte  hänt något nytt på fronten som man  bör veta?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Inte så jätte mkt... Har fått lite mer info från Gävle ang utställningen där... Och det ser ut att bli en kanon dag där smile  Dom har annordnat med mkt ljus, grillar, och kanske t.o.m domare för en DB tävling.. Sen, om vi vill, så kunde vi lägga en slant där med för en pokal då vi inte kan tävla i bil-ljud på något annat ställe...

Bmwälskare
75 Inlägg
2 mars 2008
Till er alla från McMcFly! Jag står som nr 7 i res. listan o har varit i kontakt med Lotta (TheAngel6) o diskuterat ålder på dom i touren o hon vågade slå vad om att hon var äldre än jag men hon åkte på pumpen o är skyldig mig en biltvätt wink Ska bli riktigt kul att se henne tvätta min bil om jag kommer med på touren..... hahaha Lotta jag hann först.....
Senast redigerat av McMcFly (2 mars 2008)

240 Inlägg
2 mars 2008
låter inte så dumt. men jag  funderar lite på hur vi ska göra med pengar til olika grejjer? ska i ge dej som är tour pappa eller?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
bmw525tds skrev:
låter inte så dumt. men jag  funderar lite på hur vi ska göra med pengar til olika grejjer? ska i ge dej som är tour pappa eller?

Nja... funderar lite över det själv... Vill egentligen inte hahand om andras pengar så..: sen kanske inte alla är så jätte sugna på att föra över pengar till någon dom inte känner...

ska fundera ut något smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
2 mars 2008
McMcFly skrev:
Till er alla från McMcFly! Jag står som nr 7 i res. listan o har varit i kontakt med Lotta (TheAngel6) o diskuterat ålder på dom i touren o hon vågade slå vad om att hon var äldre än jag men hon åkte på pumpen o är skyldig mig en biltvätt wink Ska bli riktigt kul att se henne tvätta min bil om jag kommer med på touren..... hahaha Lotta jag hann först.....

lol...jag e inte äldst längre...vi har fått en farfar te touren om han kommer med....roll vet inte vad du pratar om...cool

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
2 mars 2008
WeDo skrev:
Sen är det så, tror jag, att 46 bilar är "bokade" på de flesta campingarna men alla stugor är redan bokade till vissa deltagare...  eller hur var det Lotta ?

De e redan bokade till vissa av deltagarna....men McMcFly klämmer vi in nånstans i nån bod tongue

Bmwälskare
75 Inlägg
2 mars 2008
theangel6 skrev:
McMcFly skrev:

lol...jag e inte äldst längre...vi har fått en farfar te touren om han kommer med....roll vet inte vad du pratar om...cool

Hoppas nu att jag kommer med för jag agerar gärna farfar bara jag kan sätta mig ner o kolla in när lotta tvättar min bil;)

118 Inlägg
2 mars 2008
WeDo skrev:
bmw525tds skrev:

Nja... funderar lite över det själv... Vill egentligen inte hahand om andras pengar så..: sen kanske inte alla är så jätte sugna på att föra över pengar till någon dom inte känner...

ska fundera ut något smile

ang det med pengar tycker jag att tex du Wedo räknar ut mer exakt hur mycket alla ska betala för boende,cruisingar genom olika städerna, dekaler, t-shirt osv så kan alla betala i starten i göteborg. så att någon har hand om alla pengarna. och om vi ska köpa pokaler så måste vi ju göra det innan men det blir ju typ 50-100 kr skallen och det är ju inte så farligt att sätta över på någon som man inte känners konto.
och om vi säger att det saknas några hundra inför sista campingen i halmstad så är det väl bara för alla att lägga en 20:a var så ordnar det ju sig!
tycker jag låter ganska rimligt! eller?!?!

Rock´N Roll

Sök