4565
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
Hur många har bytt till sommardäck som var tänkt till Elmia ?? Inte jag iaf smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Nobodys wife
250 Inlägg
20 mars 2008
WeDo skrev:
Hur många har bytt till sommardäck som var tänkt till Elmia ?? Inte jag iaf smile

Jag har sommardäck och skall vara på elmia idag kl. 12....haha  weeeii...hur får jag ihop ekvationen 1,5 h med sommardäck?  Sitter fortfarande å häckar på jobbet....drygt... hmm

cocos is the shit!!!

3 390 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
En sak.... Är ju samling vid A6 efter Elmia... men är det någon speciell plats ni tänkt att alla tour deltagare ska samlas just vid A6 ?  Kan vara svårt att hitta alla kanske..... blir det väl vilket som men iaf tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
20 mars 2008
ja ska troligen upp ikväll eller imon bitti med sommarsulor känns inte så grejjt men va faaaan.. big_smile

men de e väl bara att leta upp nån. kommer du åka i saaben??? ja kommer åka med volvon iaf. så ser ni mig tuta eller kör på mig lite lätt så ja stannar big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

236 Inlägg
20 mars 2008
WeDo skrev:

klart som fan att mn satte på dom i söndas när d va sjukt gött väder men får la slänga på vinterpuckarna igen:(

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
20 mars 2008
wiiiiehoooo... kanske får sova på cocos soffa på hennes rum inatt. big_smile

cocos e ju lätt snällaste på detta stället tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
ja ska troligen upp ikväll eller imon bitti med sommarsulor känns inte så grejjt men va faaaan.. big_smile

men de e väl bara att leta upp nån. kommer du åka i saaben??? ja kommer åka med volvon iaf. så ser ni mig tuta eller kör på mig lite lätt så ja stannar big_smile

OM jag kommer så blir det i Audin... Har fått sig ett lyft btw, checka bloggen wink

Nobodys wife
250 Inlägg
20 mars 2008
akakaboto skrev:
wiiiiehoooo... kanske får sova på cocos soffa på hennes rum inatt. big_smile

cocos e ju lätt snällaste på detta stället tongue

big_smile  I knooooow   tongue

cocos is the shit!!!

367 Inlägg
21 mars 2008
Inverted skrev:
Biiatchen skrev:
nån har glömt mig på deltagar listan ,blir Bitchen ledsen :`(

Då blir det två corrados på touren då? tongue

ja lätt två heta corrar wink ska bli sjukt najs smile gör du med din corre nu?? en massa ombyggnader eller?? sjl håller på att få motorn hel på ev slänga i en turbo =P

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

367 Inlägg
21 mars 2008
T_modee skrev:
Dom som har lust kan ju komma å säga hej på Elmia smile Bara at komma in i monter.. Vi finns i hall A
MVH Thimmy Modee

vad e d för monter ??

www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

36 Inlägg
21 mars 2008
Biiatchen skrev:
Inverted skrev:
Biiatchen skrev:
nån har glömt mig på deltagar listan ,blir Bitchen ledsen :`(

ja lätt två heta corrar wink ska bli sjukt najs smile gör du med din corre nu?? en massa ombyggnader eller?? sjl håller på att få motorn hel på ev slänga i en turbo =P

Hehe sant wink..har du haft motorras eller?

Har beställt ny front och bakspoiler, grill, sidkjolar, täckkåpa bak, bygger om avgassystemet. Skickar iväg kompen på renovering på måndag, och ska trycka ner nya ventillyftare.

COh ny afälgar och däck med så pengar tickar iväg tongue

36 Inlägg
21 mars 2008
Glömde säga att turbo på en vr6 kan bli rätt fett wink

2 283 Inlägg
21 mars 2008
Inverted skrev:
Glömde säga att turbo på en vr6 kan bli rätt fett wink

Snackar skit wink tongue

Gå och lägg dig nu o du ska orka åka med mig imorgon big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

System Tekniker
47 Inlägg
21 mars 2008
Biiatchen skrev:
T_modee skrev:
Dom som har lust kan ju komma å säga hej på Elmia smile Bara at komma in i monter.. Vi finns i hall A
MVH Thimmy Modee

vad e d för monter ??

Monter för "Swedish Power Club" .. Även jag och Hammarlund står där och hjälper till.. smile

2 283 Inlägg
21 mars 2008
Bara undrar, är det tillgång till tvätthall (Där man tvättar själv) på alla stoppen?

R.I.P. Michael Jackson!

482 Inlägg
22 mars 2008
Biiatchen skrev:
T_modee skrev:
MVH Thimmy Modee

vad e d för monter ??

Det är Swedish Power Clubs monter..
MVH Thimmy Modee
Senast redigerat av T_modee (22 mars 2008)

367 Inlägg
22 mars 2008
Inverted skrev:
Biiatchen skrev:
Inverted skrev:

Hehe sant wink..har du haft motorras eller?

Har beställt ny front och bakspoiler, grill, sidkjolar, täckkåpa bak, bygger om avgassystemet. Skickar iväg kompen på renovering på måndag, och ska trycka ner nya ventillyftare.

COh ny afälgar och däck med så pengar tickar iväg tongue

ja ras å ras den låter inte som den ska e ev  lyftarna som beöver bytas ut eller så e d kammarna som kassa nånting e d !! ska gå igenom dne i veckan smile jag skulle oxå vilja ha en täck kåpa snygtgt med det smile men får se vad som händer smile ja en turbo i en vr6 e inte illa så jävla gott sound  det skulle bli å så smile får se om man lyckas utan att få det till att rasa igen känns lite som det är för onödig risk att ta efter allt detta skiit meck smile

www.CorradoClubSweden.se

36 Inlägg
22 mars 2008
Biiatchen: Joo...man ska nog renovera hela motorn innan man slänger på en turbo=)..får hopppas du hittar felet i tid så att det inte blir värre.

Pikey: MATA MIG!!

Bmwälskare
75 Inlägg
23 mars 2008
När ska denna sidan uppdateras egentligen? Listan till touren stämmer inte alls!!!!!!!!!!

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

23 Inlägg
23 mars 2008
håller med dig uppdateras lite dåligt hehe

# Whwn they doubt knock them out #

Sök