3227
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

36 Inlägg
10 april 2008
WeDo skrev:
Såg idag också att utställningen i halmstad står med under Event på Micros hemsida big_smile

Gott ..Kan nog bli en del folk då tongue

3 390 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Inverted skrev:
WeDo skrev:
Såg idag också att utställningen i halmstad står med under Event på Micros hemsida big_smile

Aaa, ska bara försöka få in Nkpg och Örebro där också... smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
the_guardian skrev:
WeDo skrev:
Inverted skrev:

Aaa, ska bara försöka få in Nkpg och Örebro där också... smile

Låter as bra! kul om det kommer lite folk!
Saknar dock mitt namn på listan fortfarande WeDo! smile

Nej då :p   Vet inte vilken lista alla tittar på... Du står med med volvon längst ner smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
11 april 2008
Är lite mycke borta nu då min dator är sönder sad

Peace

R.I.P. Michael Jackson!

1 752 Inlägg
12 april 2008
theangel6 skrev:
mr_singel skrev:
T_modee skrev:

Jag ska ställa ut på vingåkerträffen i allafall..

om jag hittar någon från mjölby som ska till vingåker,hänger jag med dit men hinner inte få iordning bilen till denna träff tyvärr

Lunken...du kan åka med mig om du vill...jag blev just uttagen med till utställningen...så för min del e det båda som gäller...vingåkra o sen norrköping...cool

Gött för dej då Abboooo! Ställa ut schyssta bilen va fan cool o så heter det Vingåker, o inte Vingåkra dessutom fröken;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Nobodys wife
250 Inlägg
12 april 2008
Jag åker till vingåker först å sen till norrköping... kortege från gbg??? någon?

cocos is the shit!!!

Nobodys wife
250 Inlägg
12 april 2008
chrizz skrev:
Hallååååå. Rätt ämne i rätt tråd tack. Det här börjar spåra ur lite väl mycket.

Den här tråden är skapligt rörig nu. Håll det till GOT här, och diskutera annat i för ämnet avsedda trådar.

Men det handlar ju om att ta sig till GoT träffen i norrköping....med lite aktivitet på vägen dit

cocos is the shit!!!

3 390 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
För alla som ska till "inför träffen"... Ska vi försöka, om det går lite senare, att samla alla tour bilar tillsammans för att ta lite shyssta kort och filma lite tilll filmen ?

System Tekniker
47 Inlägg
12 april 2008
WeDo skrev:
För alla som ska till "inför träffen"... Ska vi försöka, om det går lite senare, att samla alla tour bilar tillsammans för att ta lite shyssta kort och filma lite tilll filmen ?

Ja de låter som en bra idé  smile

36 Inlägg
12 april 2008
Theodorzon skrev:
WeDo skrev:

Ja de låter som en bra idé  smile

Håller med ..är en bra idé, träffas allihopa på ett ställe och snacka lite.smile

118 Inlägg
12 april 2008
måste man anmäla sig till någon av dom träffarna i norrköping?

Rock´N Roll

482 Inlägg
13 april 2008
WeDo skrev:

Ja det tycker ja att vi kan göra smile
Senast redigerat av T_modee (13 april 2008)

671 Inlägg
13 april 2008
juliet skrev:
måste man anmäla sig till någon av dom träffarna i norrköping?

nepp bara att komma.

Bild och film låter kanon. Ska bli roligt att träffa er som kommer till Norrk 3:e maj!

Second is the first loser

Statligt anställd
215 Inlägg
13 april 2008
då har man planerat in Norköping 3:e maj. Lackeran lovade att bilen skulle kunna vara klar till den 30:e April. så förhoppningsvis kommer man upp. Men, men... man vet ju aldrig... Bara till att hålla tummarna.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

482 Inlägg
13 april 2008
the_guardian skrev:
T_modee skrev:
WeDo skrev:

Ja det tycker ja att vi kan göra smile

Fasiken då måste jag ju fixa ihop bilen tills dess! 3 maj är lite lite tid hade tänkt o ha bilen helt klar och ihop monterad till 20 juni tidigast!! hehe

Ja det får du ta å göra smile

3 390 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Då tar jag med filmkameran smile    Hur många är det av er som kommer ställa ut i Vingåker ?

2 283 Inlägg
15 april 2008
WeDo skrev:
Då tar jag med filmkameran smile    Hur många är det av er som kommer ställa ut i Vingåker ?

Count me

R.I.P. Michael Jackson!

393 Inlägg
15 april 2008
Hade varit kul men ja tycker att åka ner dit mä en halvtaskig huv som ja inte vart nöjd mä är som å åka dit på plåtfälgar så ja stanar hemma å fixsar huven i stället ja annars hade ja kommit mä

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

671 Inlägg
15 april 2008
jag ställer ut . Hoppas på bra väder och mycket folk !

Second is the first loser

System Tekniker
47 Inlägg
15 april 2008
Jag ställer ut

Sök