3170
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Gött.... Och alla ska med vidare till nkpg ???

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
15 april 2008
ja ställer ut om dom accepterar min bil. big_smile skickade anmälan igår. så väntar på nu. å jag åker med till nkpg. vi ka nvi dra en karavan med bilarna som ska med i touren från vingåker till norrköping??

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
ja ställer ut om dom accepterar min bil. big_smile skickade anmälan igår. så väntar på nu. å jag åker med till nkpg. vi ka nvi dra en karavan med bilarna som ska med i touren från vingåker till norrköping??

Absolut... De flesta verkar åka till nkpg som är där... Ska även filma i vingåker som kanske kan användas sen tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
16 april 2008
Det där med att ställa ut är lite överskattat tycker jag...roll Men jag kommer upp dit o sen så hänger man ju solklart med till Nkpg sen med:D Kan ta med mig min lille kamera oxå så får vi se om man kan hjälpa till lite med material till filmen sen med:)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
16 april 2008
Kalle_Ponken skrev:
Det där med att ställa ut är lite överskattat tycker jag...roll Men jag kommer upp dit o sen så hänger man ju solklart med till Nkpg sen med:D Kan ta med mig min lille kamera oxå så får vi se om man kan hjälpa till lite med material till filmen sen med:)

men kalle tänk om inte solen skiner då? :o då e de ju itne solklart. tongue
fan va got snart fredag å änu en vecka mindre väntan på touren

236 Inlägg
16 april 2008
jag kommer ställa ut på vingåker:) och är lätt me till nkpg.
dock inte lackad än:(

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Nobodys wife
250 Inlägg
17 april 2008
WeDo skrev:
Då tar jag med filmkameran smile    Hur många är det av er som kommer ställa ut i Vingåker ?

Jag ställer ut i vingåker......å hoppas på kortege till norrköping  smile

cocos is the shit!!!

1 779 Inlägg
17 april 2008
cocos skrev:
WeDo skrev:
Då tar jag med filmkameran smile    Hur många är det av er som kommer ställa ut i Vingåker ?

ställer du ut bilen eller dig själv wink

nicko_
17 april 2008
Hur mycket av touren kommer man se runt arboga/köping/västerås? blir det bara på E18? jag tänkte man skulle stå beredd med kameran xD annars får det väl bli örebro när det är utställning där sen dra till stockholm när touren bär dit och till kungens kurva...

Nobodys wife
250 Inlägg
18 april 2008
akakaboto skrev:
cocos skrev:
WeDo skrev:

Jag trodde du kände mig...jag ställer ju naturligtvis ut både mig och bilen  wink

cocos is the shit!!!

3 390 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
cocos skrev:
akakaboto skrev:
cocos skrev:

Jag trodde du kände mig...jag ställer ju naturligtvis ut både mig och bilen  wink

Ofan... Jaaa, till fördel för mig så ställer jag bara ut bilen wink

118 Inlägg
18 april 2008
snackade med chefen på biltema idag i jönköping, och vi får ställa ut på deras parkering, dom ska ordna med info om utställningen på deras hemsida och butik. vi har ju inget micro i jkpg så jag hoppas att ni inte misstycker om biltema!! det är ju en stor och fin parkering och det finns andra stora parkeringar runt om så besökare kan ställa sig där!

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
juliet skrev:
snackade med chefen på biltema idag i jönköping, och vi får ställa ut på deras parkering, dom ska ordna med info om utställningen på deras hemsida och butik. vi har ju inget micro i jkpg så jag hoppas att ni inte misstycker om biltema!! det är ju en stor och fin parkering och det finns andra stora parkeringar runt om så besökare kan ställa sig där!

GÖTTANS !   bra där.... Då är det bara Örebro kvar.. Vänta svar där smile  Vi kan ju kolla som jag gjorde med Micro i Örebro om de andra vill ha något i samband med detta... T.ex ha försäljning med styling/tuning produkter ute vid utställningen smile

2 117 Inlägg
18 april 2008
Snart har ni fixat till inför tour som blir som den riktiga touren...lol

2 283 Inlägg
19 april 2008
shogun skrev:
Snart har ni fixat till inför tour som blir som den riktiga touren...lol

Aa haha de håller på.

OT: Fick på nya fälgarna igår big_smile

https://www1.garaget.org/archive/38435/64511/64511-824551.jpg

R.I.P. Michael Jackson!

1 752 Inlägg
19 april 2008
Fy f*n så läckert den vart med nya fälgarna då!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

System Tekniker
47 Inlägg
19 april 2008
Blev riktigt klockrent smile

2 283 Inlägg
20 april 2008
Tack, dessvärre gick hela jävla vattenpumpen sönder påväg från HBG igår natt, man kan fan inte få ha lite roligt haha xD

Ajja nu står den på motorhalland för totalgenomgång big_smile

WIHO big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

System Tekniker
47 Inlägg
20 april 2008
Pikey skrev:
Tack, dessvärre gick hela jävla vattenpumpen sönder påväg från HBG igår natt, man kan fan inte få ha lite roligt haha xD

WIHO big_smile

Både du och Thimmy med söndriga bilar på samma kväll.. Verkligen ingen lyckad kväll på så sätt hehe

482 Inlägg
20 april 2008
Theodorzon skrev:
Pikey skrev:

WIHO big_smile

Både du och Thimmy med söndriga bilar på samma kväll.. Verkligen ingen lyckad kväll på så sätt hehe

HEHE!!! Vill säga en sak KÖP ALDRIG EN BIL MED AUT LÅGA... Håller ju inte för lite HK sad Kommer troligen byggas om nu till man..

HVH Thimmy Modee
Senast redigerat av T_modee (20 april 2008)

Sök