Och det viktigaste SILVERTEJP! ingen bil utan silvertejp!
Och glöm för i helvette inte pallbockar.. jag har fått en bil över mig så allt från benen och uppåt satt fast under bilen med en järngrj in i skallen så att.. Utan pallbockar behöver man inte ens ta med en domkraft enlgit mig förut var det inte så viktigt.. men hade ren tur och jag vill inte testa själv igen och vill inte att nån annan ska va med om det heller..
Äntligen något vettigt som har med Touren att göra
* Vatten i stor dunk ifall någons motor kokar * Tjock ståltråd ifall någon tappar avgassystem (gummibussning som ger upp) * Diesel för de som inte kör bensinare * Kartor till de olika stugorna - GPS * Frakta diverse reservhjul för bilar där plats saknas *
Dessutom kanske en elektrisk kylbag för kalla drycker på vägen och annat smått och gott som föraren i servicebilen kan tänkas behöva...
Och det viktigaste SILVERTEJP! ingen bil utan silvertejp!
Och glöm för i helvette inte pallbockar.. jag har fått en bil över mig så allt från benen och uppåt satt fast under bilen med en järngrj in i skallen så att.. Utan pallbockar behöver man inte ens ta med en domkraft enlgit mig förut var det inte så viktigt.. men hade ren tur och jag vill inte testa själv igen och vill inte att nån annan ska va med om det heller..
Pallbockar och silvertejp blir med.... Bensin tycker jag däremot att deltagarna får hålla koll på själva så att det aldrig blir torrt i tanken... Olja däremot kanske går att få med en dunk.....
Sen är ju allt till för "nödfalls" situtioner... Behöver alltså inte tömma bilen på olja för att få nytt gratis om ni förstår mig rätt
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Äntligen något vettigt som har med Touren att göra
* Vatten i stor dunk ifall någons motor kokar * Tjock ståltråd ifall någon tappar avgassystem (gummibussning som ger upp) * Diesel för de som inte kör bensinare * Kartor till de olika stugorna - GPS * Frakta diverse reservhjul för bilar där plats saknas *
Dessutom kanske en elektrisk kylbag för kalla drycker på vägen och annat smått och gott som föraren i servicebilen kan tänkas behöva...
Kartor och allt kommer kopieras upp till alla deltagare och lämnas med dekalerna på plats... Kommer innehålla Dagsshemat för alla dagar med platser och tider så att alla ska kunna hitta ifall någon kommer bort + de regler vi kommer att ha
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
reswerv hjul tykker jag var och en borde ansvara för faan stackars hond om den skulle allas resvhjul hehe!
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Bensin å som det skrevs innan Frakta diverse reservhjul för bilar där plats saknas vore ju inte fel MVH Thimmy
Det är ingen lastbil jag kör :-) Kan oxå tillägga att inget är gratis, med tanke på att det inte kostar någe att vara med på touren (vätskor m.m...)
Nä det är klart att du ska ha betalt för det du kör runt på!!!!Alla som har saker i din bil får betala en summa tycker ja. Det är inget snack om det tycker ja bara att betala.. MVH Thimmy
Bensin å som det skrevs innan Frakta diverse reservhjul för bilar där plats saknas vore ju inte fel MVH Thimmy
Det är ingen lastbil jag kör :-) Kan oxå tillägga att inget är gratis, med tanke på att det inte kostar någe att vara med på touren (vätskor m.m...)
Nä det är klart att du ska ha betalt för det du kör runt på!!!!Alla som har saker i din bil får betala en summa tycker ja. Det är inget snack om det tycker ja bara att betala.. MVH Thimmy
Annars gör vi så att men har lite av varje och när någon fått problem och behöver tex motorolja, så är det ju bara att den personen köper ny olja vid nästa mack och lägger i servicbilen. men det löser vi då.... Och för övrig tänker jag INTE köra omkring i 80 med någon trailer när alla andra kör i 110
Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D