mitt nr e skit samma med e van vid konstiga typer =P (0730207020)
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Jag kommer inte att köra upp till vingåkra med min bil. Men åker med en annan bil dit. Min aut låda ville inte vara med längre. Kommer att bygga om till man nu så kanske det ska hålla lite mer
Kan alla posta sina mobilnummer här i så man kan ringa varandra under vingåker träffen?
Börjar med mitt: 0709479122 ring inte innan kl 7 på vardagar
Eller så ses vid vid Garaget-tältet
Låter bättre... Får skriva gorg nicket i pannan eller nåttt Neee, men har ju en personlig T-shirt
Inte för det spelar mig nån roll om mobilnumret då det ligger på alla flyers och ute i Bilspotskalendern..men jag håller med Chrizz,garagettältet e en bra plats att ses på..jag kommer dock bära gatebilskläder med Tobbe så ni hittar oss nog och våra bilar syns ju..
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
mitt nr e skit samma med e van vid konstiga typer =P (0730207020)
Då kan man få tag på dig när man e nere i hbg med corren då ;P
ja d e väl klart varm välkomen ner till oss galningar i hbg