3910
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
attackhamster skrev:
camaro67 skrev:
Google-Johan skrev:

HAHAA   f*n vissa har inte så mycket bättre för sig tongue  men synd att det hände, finns ju bättre saker åå göra för 1200kr tongue

Japp och de värsta va att när vi var klara så kom de en 740 likadant utan ljus så jag sa åt dom att ta den åxo men de hade dom inte tid med svarade han lite lagom drygt..

ööööööö... tjallare? big_smilebig_smile

Jo men man blir ju så förbannad när dom tar mig och sen ger fan i en annan..

Med.lem
3 759 Inlägg
14 september 2008
SchumiSRM skrev:
Tycker helgen har varit trevlig, lite härlig plåtning i fredags och idag blev det i alla fall.

Bra bilder som vanligt!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Kanon..
1 473 Inlägg
14 september 2008
Mera Evo 2or vill vi se brumma...Griffin! tongue

Galen!
723 Inlägg
15 september 2008
SchumiSRM skrev:
Tycker helgen har varit trevlig, lite härlig plåtning i fredags och idag blev det i alla fall.

fina bilder blev de som sagt! 

leksak skrev:

det kommer! jag har kört rätt så mycket denna helgen....

Mvh Mats
Senast redigerat av Griffin (15 september 2008)

Kanon..
1 473 Inlägg
15 september 2008
Griffin skrev:
SchumiSRM skrev:

leksak skrev:

Mvh Mats

Nästa gång kan du väl säga till så man får se tongue
Valde ju att vara hemma o sova på kvällarna denna helg, vilket visade sig värdelöst när grannen hade dunderfest hmm

238 Inlägg
15 september 2008
Det bästa vore om vi fick en riktig bana med läktare nån stans i örebro tex vid täby flygplats. Då skulle en del av all streetrace komma bort från alla sträckor och köras på säkrare sätt.Vore najs med en julgran och köra på tid lite mer seriöst.Tror att de skulle komma mkt folk dit inte bara från örebro, bara en dröm men visst vore de kul ?

JP Samlare

125 Inlägg
15 september 2008
SweHedis skrev:
Det bästa vore om vi fick en riktig bana med läktare nån stans i örebro tex vid täby flygplats. Då skulle en del av all streetrace komma bort från alla sträckor och köras på säkrare sätt.Vore najs med en julgran och köra på tid lite mer seriöst.Tror att de skulle komma mkt folk dit inte bara från örebro, bara en dröm men visst vore de kul ?

bara vänta tills nästa sommar och köra i linde. det blir ju en fin bana här big_smile

238 Inlägg
15 september 2008
Daniel_P_ skrev:
SweHedis skrev:

bara vänta tills nästa sommar och köra i linde. det blir ju en fin bana här big_smile

vart exat ska den vara?

JP Samlare

125 Inlägg
15 september 2008
SweHedis skrev:
Daniel_P_ skrev:
SweHedis skrev:

vart exat ska den vara?

industriområdet uppe vid meritor om du vet vart det ligger

125 Inlägg
15 september 2008
SweHedis skrev:
aa typ , hur blir den banan då?

ja tror den skulle bli 1,2kilometer lång och 19meter bred

238 Inlägg
15 september 2008
ok låter bra , blir de med läktare och sånt med tid mätnig med?

JP Samlare

125 Inlägg
15 september 2008
SweHedis skrev:
ok låter bra , blir de med läktare och sånt med tid mätnig med?

ja tror det ska bli läkatre och sånt.. skickar en länk där de står lite mer
http://www.lindenytt.com/page/nyhet/art … p;SokSida=
Senast redigerat av Daniel_P_ (15 september 2008)

125 Inlägg
15 september 2008
SweHedis skrev:
ok tack så mkt smile

så lite så

186 Inlägg
16 september 2008
varför inte bara att åka upp till linde istället då? så himmla långt äre ju inte tongue

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
16 september 2008
Hur är det sagt med körningar i linde egentligen? Kommer det vara som nere i Malmö att det kommer finnas en tid för allmänheten en gång i veckan att kunna köra?

4 586 Inlägg
16 september 2008
J-P-R skrev:
Hur är det sagt med körningar i linde egentligen? Kommer det vara som nere i Malmö att det kommer finnas en tid för allmänheten en gång i veckan att kunna köra?

jag vet inte hur körningen kommer vara i linde kanske blir så surt så man inte får köra överhuvudtaget den som väntar får se

FREAK !
250 Inlägg
16 september 2008
hoppas banan blir som meka raceway onsdags körning vore svin skoj smile skulle va kul att få se vilken tid man får med bilen  även om man i mitt fall troligtvis får mäta med almenackan

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Kanon..
1 473 Inlägg
16 september 2008
SchumiSRM skrev:
leksak skrev:
Griffin skrev:
SchumiSRM skrev:

Mvh Mats

Nästa gång kan du väl säga till så man får se tongue
Valde ju att vara hemma o sova på kvällarna denna helg, vilket visade sig värdelöst när grannen hade dunderfest hmm

Det här är resultatet av allt svineri (ingen oublik alltså), passar på att gratulera den svarta EVO:n till härlig körning även idag. Tyvärr kom vi för sent pga jobb sad

Jo tyvärr är det ju så, o då blir sådana som jag som har dåligt med kontakter inom bilvärlden lidande hmm
Jag vill ju se schyssta bilar i ett par snabbt avklarade race o sen e de bra me de, här varken tid eller lust att stå o kolla på massa skitbilar som tillome min bil tar hmm

Sök