2690
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Volvofreak
356 Inlägg
25 september 2008
Ja finns där ifrån 20.30!

// Andreas
S40N T5-04

597 Inlägg
25 september 2008
Tonket skrev:
captain-morgan skrev:
Tonket skrev:
Några som ska ut o glida ikväll redan...?
Kommer nog o vara ute med största sannolikhet big_smile

Ja, kanske man skulle göra. Har funderat på varför det inte glids mer på vardagarna, speciellt nu när det är så nice väder.

Exakt, de har ja o tänkt på. Så alla G.org:are från Örebro, ut o glid ikväll big_smile.
Kan ju ioförsig vara så att folk har jobb att gå till imorrn, därför lite folk på vardagar...
En annan har ju långhelgs ledigt wink

kommer med v90in om jag hittar rätt luftmassemätare:P ;D

#silence i kill you#

122 Inlägg
25 september 2008
hehe idag eller?

What you doing?

Med.lem
3 759 Inlägg
25 september 2008
Fan jag som precis kört in BMW,n var ju ute å luffarmappade, typ kollade att diffen funka å så. Hade ingen aning om detta. sad

Får bli till helgen smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Gonzo kille
107 Inlägg
25 september 2008
Vi blev ju några stycken iaf, 5 bilar totalt, var roligt o träffa några nya ansikten smile
Dock verkar ju folk vara lite rädda för o stanna, var en hel del folk som åkte förbi och kollade, men inte stannade. tongue

296 Inlägg
25 september 2008
captain-morgan skrev:
Vi blev ju några stycken iaf, 5 bilar totalt, var roligt o träffa några nya ansikten smile
Dock verkar ju folk vara lite rädda för o stanna, var en hel del folk som åkte förbi och kollade, men inte stannade. tongue

Ni ser väl farliga ut kanske? smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
25 september 2008
captain-morgan skrev:

Missade nog dig, såg tråden sent och kom vid 22. Stod några bilar kvar då iaf så hann snacka lite skit iaf smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 september 2008
Lite off-topic men ja, nu är bilen såld. Så jag kommer enbart glida ut i polares bilare from now in tills jag hittar min nya kärlek... Synd att jag såg detta så sent, annars hade jag tiggt skjuts ut till miniträffen big_smile

"When innovation meets passion!"

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
25 september 2008
Mechanimal skrev:
Lite off-topic men ja, nu är bilen såld. Så jag kommer enbart glida ut i polares bilare from now in tills jag hittar min nya kärlek... Synd att jag såg detta så sent, annars hade jag tiggt skjuts ut till miniträffen big_smile

Grattis! Nu kanske du kan satsa på en mer problemfri bil, dvs inte en saab wink

neckwomen_88
25 september 2008
att man inte såg detta tidigare då, sitter ju bara o degar tongue   iofs inte så kul att köra i brukis men vafan!

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 september 2008
J-P-R skrev:
Mechanimal skrev:

Grattis! Nu kanske du kan satsa på en mer problemfri bil, dvs inte en saab wink

Haha, alla bilar man trimmar kommer man råka på problem med, no worries there ;D Men vi får se vad som gömmer sig bakom kröken, målet är ny bil redan till nästa helg men så måste jag hittar rätt bil också smile

102 Inlägg
26 september 2008
Händer ikväll?

Bimmer Freak
162 Inlägg
26 september 2008
JennyMicke skrev:
Händer ikväll?

Händer väl samma sak som varje helg...massa folk som samlas på mässan, står i sina egna grupperingar o snackar skit wink. Men de är la trevligt big_smile

Member of Unknown Örebro

"Unloaded"
1 557 Inlägg
26 september 2008
Absolut, får se ifall jag kommer med ut eller om jag stannar hemma och chillar inför morgondagens bilspaning smile

102 Inlägg
26 september 2008
Tonket skrev:
JennyMicke skrev:
Händer ikväll?

Händer väl samma sak som varje helg...massa folk som samlas på mässan, står i sina egna grupperingar o snackar skit wink. Men de är la trevligt big_smile

Hahha, joo, som vanligt. men ja mena mest hur/om många ska ut? elle ligga inne?

Gonzo kille
107 Inlägg
26 september 2008
J-P-R skrev:
captain-morgan skrev:

Missade nog dig, såg tråden sent och kom vid 22. Stod några bilar kvar då iaf så hann snacka lite skit iaf smile

Aha, ja, då hade jag åkt. Men ikväll kanske det finns nya chanser wink

296 Inlägg
26 september 2008
Det är ju bra väder så det lär väl cirkulera lite bilar i vanlig ordning på stan. Jag ska nog ut och vädra subban lite i alla fall.
Senast redigerat av taway (26 september 2008)

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
26 september 2008
rullar nog ut som vanligt..

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

102 Inlägg
26 september 2008
aa vi åker ut, va som en händer big_smile. hhaa.

20 Inlägg
26 september 2008
kommer nog ut med nya bilen sen ikväll:D

Mitsubishi EVO 5

Sök