Var ute o åkte pojkvännens bil en sväng. Var rätt dött, såg en skyline till, och sen var det väll griffin som lekte lite. Hoppas på bättre väder och lite mer folk i morgon
slant på kopplingen jag sköt dock ett tryckrör i vanlig ordning
Var ute o åkte pojkvännens bil en sväng. Var rätt dött, såg en skyline till, och sen var det väll griffin som lekte lite. Hoppas på bättre väder och lite mer folk i morgon
Mvh Mats
jaha så nu leks det utan mig närvarande också. fy fan...!
Mvh Mats
Jo, det var vad jag tänkte också Tråkigt med tryckrören, men det kostar ju o ligga på topp Själv smällde jag en säkring, till tändningen. Så fick bli o åka utan abs hem
Glider nog ut ikväll också, vilken tid är det tänkt o ta foto?
Jo, det var vad jag tänkte också Tråkigt med tryckrören, men det kostar ju o ligga på topp Själv smällde jag en säkring, till tändningen. Så fick bli o åka utan abs hem
Glider nog ut ikväll också, vilken tid är det tänkt o ta foto?
En del vill ta det på eftermiddagen innan det hinner bli så mörkt (16:30) och de som jobbar vill ta det senare. Välj själv Skönt att det inte regnar just nu i alla fall, men har vi en fotograf eller blir det mobilbilder?
Jag dyker nog upp vid svampen då, hoppas fler gör det =P Men om det regnar så vettefan.. Vädret ser ju tyvärr inte så lovande ut ;(
Regnar det tar vi en fika hemma hos mig Aktuellt läge på Norr just nu är mulet och gråa moln, får hoppas det spricker upp, var solsken för en halvtimme sen.
Jag dyker iaf upp, även om min vinterhink inte direkt är något att fotografera.
Mvh Mats
haha jag som trodde det var jag vid 23-23:30 på mässan. Råkade också slinta lite Tur evon gick rakt sen för kom en civiliare precis efter