3850
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 maj 2008
Då kommer jag med tråkiga nyheter..två tjejer måste backa ur däremot fick vi in en kille...nu e det inte långt kvar...å vi har mycket kvar att fixa..Taxibilen drog till sig antal personer kan jag upplysa om...våra bilar syntes väldigt mycket kan jag säga...såg en tvreporter som filmade våra bilar..många fotografer som fotade dem och folk som pratade med oss..jag och AUBLITZZ träffade två ursköna norrlänningar som funderar på att anmäla sig och joina..sen fick vi se Johan drifta runt med sin Nissan 200 på banan..Lindgren fick vi äran att prata med en stund tongue...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 maj 2008
Peter_J_H skrev:
Lindgren_ skrev:
Där ser man.. jag hade fel med 1200.. jag kunde visst få tag på dom för 2000 SVENSKA KRONOR styck är nog ganska billigt ändå tycker jag wink

Ingen fara wink Inte lätt att veta.. Finns många däck som är lika, bara något enstaka på dem som skiljer dem åt smile

Dessa däck har det höga priset på grund av att de inte bara ger röd/blå rök, utan för deras framgångar inom D1 (drifting) genom deras stabilitet, kvalitet, högfartsegenskaper samt att de har bra grepp och bra kurvegenskaper. 

2000kr/däck, för de däcken (om det inte är den liknande "kopian" som det står om i tidigare inlägg!?) är ett bra pris om det nu är de "äkta däcken"....

Ledsen för att jag gled lite utan för Topic...

tongue..tror inte det e nån större fara...handlar ju om tips inför Gatebil...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 maj 2008
Kan upplysa er om att på fredag väntar norska Gatebil för vissa av oss i SOG gänget...blev inbjuden dit...så nu drar vi upp dit...tongue

282 Inlägg
20 maj 2008
theangel6 skrev:
Kan upplysa er om att på fredag väntar norska Gatebil för vissa av oss i SOG gänget...blev inbjuden dit...så nu drar vi upp dit...tongue

jasså fan vad trevlligt. kör så de ryker nu!!*L*

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 maj 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:

jasså fan vad trevlligt. kör så de ryker nu!!*L*

skrattar...ja det kan jag ju prova å göra tongue...men taxibilar ska jag minsann ut å åka så det sjunger om det tongue...Molly blev glad att vi ska komma upp..så håll tummarna nu när våra läckra bilar står på utställning där ...

282 Inlägg
21 maj 2008
ja då har man lagat bilen igen då Men åker på att riva den igen tyvärr:(   men nu blir det att  gå igenom hela maskin och plana och dona lite till med toppen så snart ska den vara klar igen hoppas på att de tar max en vecka för de e ju bara  5 veckor kvar nu smile

hur går det för alla andra som byggt under vintern?

53 Inlägg
21 maj 2008
RS2Micke skrev:
ja då har man lagat bilen igen då Men åker på att riva den igen tyvärr:(   men nu blir det att  gå igenom hela maskin och plana och dona lite till med toppen så snart ska den vara klar igen hoppas på att de tar max en vecka för de e ju bara  5 veckor kvar nu smile

det är baslådan och lite annat i skuffen som är kvar.

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

10 Inlägg
21 maj 2008
Kommer man att få betala för dekalerna? Måste man betala för biljetterna redan nu? Jag trodde man löste dem vid entrén när man kom dit? Har nämligen inte bestämmt mig hur många dagar eller personer som ska med in med bilen.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
21 maj 2008
Heroo skrev:
Kommer man att få betala för dekalerna? Måste man betala för biljetterna redan nu? Jag trodde man löste dem vid entrén när man kom dit? Har nämligen inte bestämmt mig hur många dagar eller personer som ska med in med bilen.

Dekalerna ingår och vi börjar betala nu...de som vill vänta,kan vänta fram te 15 juni sen tar vi inte emot fler pga av utskick och ska man delat SOG....då går det inte lösa biljetterna i kassan...då får man betala den vanliga summan för allt och inga dekaler får man tongue..

1 752 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
RS2Micke skrev:

Du är flitig du Micke!smile Hehe det finns väll "en del" kvar o göra om man säger så...roll Men men kommer väll bli några långa nätter framöver för o få färdigt det mesta:)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
172 Inlägg
22 maj 2008
RS2Micke skrev:

Jo tack, helt fantastiskt! Bara 2-3 månader försenad, men nu börjar det likna något! tongue
Dessvärre så kommer det väl inte vara fullt så trimmat som önskat till Mantorp, men men... Kanske lika bra, med tanke på att jag inte är van att köra högerstyrt. big_smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

1 752 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Anna_ skrev:
RS2Micke skrev:

Jo tack, helt fantastiskt! Bara 2-3 månader försenad, men nu börjar det likna något! tongue
Dessvärre så kommer det väl inte vara fullt så trimmat som önskat till Mantorp, men men... Kanske lika bra, med tanke på att jag inte är van att köra högerstyrt. big_smile

Alla dessa bortförklaringar hela tiden....säg som det var, du har legat på latsidan bara!wink

GirlsGoFast
172 Inlägg
22 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Anna_ skrev:
RS2Micke skrev:

Alla dessa bortförklaringar hela tiden....säg som det var, du har legat på latsidan bara!wink

Nej da, tar tid att bygga stylingbil..... roll

lollollol

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 maj 2008
Anna_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Anna_ skrev:

Nej da, tar tid att bygga stylingbil..... roll

lollollol

tongue...förra kommentaren kom ju klockrent från nån som inte ska säga något...så Kalle..hur går det med din bil?...vet att Anna ligger i med sin tongue...då ska ru få se på bygge tongue

96 Inlägg
22 maj 2008
Kalles är väl under bygge den med? billjudet blir nog så gott som klart i hans bil idag wink

282 Inlägg
22 maj 2008
Anna_ skrev:
RS2Micke skrev:

allt går inte alltid som man planerar tyvärr sad

men de e ju bra att du inte e van med högerstyrt *L*

1 752 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Speedart1 skrev:
Kalles är väl under bygge den med? billjudet blir nog så gott som klart i hans bil idag wink

Kommer bli så bra så!big_smile Kommer ju förhoppningsvis knäcka dig sen Lotta så vi får väll se...wink Tack för all hjälp med förresten Kim o Tobbe!!Ni är ju underbara!wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Speedart1 skrev:

Kommer bli så bra så!big_smile Kommer ju förhoppningsvis knäcka dig sen Lotta så vi får väll se...wink Tack för all hjälp med förresten Kim o Tobbe!!Ni är ju underbara!wink

lol...Lycka till kalle...jag tyckte jag hörde en Kim svära över någons bil...gillar ditt bygge skaprt...kanske får ett pris i snyggast bygge i dörrsidor o bagage på träffen på söndag tongue...där slår jag dig stort tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 maj 2008
Speedart1 skrev:

cool..kablarna på plats...hrm...resten då...under bygge du...vakna va Tobbe tongue....

1 779 Inlägg
22 maj 2008
jag ska sälja min bil å köpa en cykel.. har ju snart inte råd att tanka längre ju.. :S haha

måste ju snart få in mina saker i bilen.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Sök