3406
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
172 Inlägg
22 maj 2008
RS2Micke skrev:
men de e ju bra att du inte e van med högerstyrt *L*

Kommer nog fort in i det skall du se... big_smilewink

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

GirlsGoFast
172 Inlägg
22 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Speedart1 skrev:
Kalles är väl under bygge den med? billjudet blir nog så gott som klart i hans bil idag wink

Kommer bli så bra så!big_smile Kommer ju förhoppningsvis knäcka dig sen Lotta så vi får väll se...wink Tack för all hjälp med förresten Kim o Tobbe!!Ni är ju underbara!wink

Ååååh, skall du och jag tävla mot varandra i ljud alltså? Hehe, kan bli kul det! wink

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

16 197 Inlägg
22 maj 2008
får väl se om ja hinner klart me nya bygget.. då ska de spelas BAAAAAS smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

282 Inlägg
22 maj 2008
Anna_ skrev:
RS2Micke skrev:
men de e ju bra att du inte e van med högerstyrt *L*

Kommer nog fort in i det skall du se... big_smilewink

ja de gör ju de tyvärr *L* sen kommer du tycka om de bättre.. skitt skönt att köra i rondeler med felstyr.

282 Inlägg
22 maj 2008
evilaudio skrev:

Nya bygget? ska du inte ha det som du hade på micro träffen? de dunkade bra kan jag säga så ni andra får verkligen ligga ismiletongue

16 197 Inlägg
22 maj 2008
RS2Micke skrev:
evilaudio skrev:

Nya bygget? ska du inte ha det som du hade på micro träffen? de dunkade bra kan jag säga så ni andra får verkligen ligga ismiletongue

håller på å bygger nytt vetty.. som kommer få chevellen å se ut dom en fiiiis..*S*

"Testar man inte så får man aldrig veta"

282 Inlägg
22 maj 2008
så då fick man hem bilen igen då. såg verkligen inte rolligt ut:( de här blir tyrt kan jag nog lova typ en så där 25,000kr så blir inga nya race däck för min del, om ingen känner för att sponssra med de förståssss:D

man va underbart de va att få trycka in kopplingen och bara krypa ner i dom underbara stolarna och bara filosofera:)

Men kan lova nästan till 100% att bilen kommer inte vara grön eller se ut som den gör nu tills gatebil:) om inte dom planerna spriker me:|

alltså en undran hur många promile får man ha när man kör ute på banan? för de e ju inte direkt någon som står med alkho mätare där direkt med tanke på hur mycke man dricker på kvällarna så lär man ju inte vara 100% nykter:)tongueneutral

10 Inlägg
23 maj 2008
theangel6 skrev:
Heroo skrev:
Kommer man att få betala för dekalerna? Måste man betala för biljetterna redan nu? Jag trodde man löste dem vid entrén när man kom dit? Har nämligen inte bestämmt mig hur många dagar eller personer som ska med in med bilen.

Dekalerna ingår och vi börjar betala nu...de som vill vänta,kan vänta fram te 15 juni sen tar vi inte emot fler pga av utskick och ska man delat SOG....då går det inte lösa biljetterna i kassan...då får man betala den vanliga summan för allt och inga dekaler får man tongue..

Ok. Isf får ni stryka mig från listan just nu, en kompis har även kvaddat en fälg för mig så måste få den lagad innan jag bestämmer mig för att komma på mässan.

Som tur är har jag fram till 15 juni på mig. Såg även att någon av Ni arrangörer bodde i samma stad, Linköping så jag kan ta kontakt med honom om jag ångrar mig igen.

/ Marcus

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
25 maj 2008
Låt säga att man vill anmäla sig till detta inom kategorin Multimedia och blir antagen. Är anmälan bindande eller är det så pass mycket folk som kommer att man kan dra sig ur om man exempelvis jobbar eller dylikt?

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

1 779 Inlägg
25 maj 2008
snart e de dax smile party...

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
Anna_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Speedart1 skrev:
Kalles är väl under bygge den med? billjudet blir nog så gott som klart i hans bil idag wink

Kommer bli så bra så!big_smile Kommer ju förhoppningsvis knäcka dig sen Lotta så vi får väll se...wink Tack för all hjälp med förresten Kim o Tobbe!!Ni är ju underbara!wink

Ååååh, skall du och jag tävla mot varandra i ljud alltså? Hehe, kan bli kul det! wink

Bring it on säger jag bara!wink Kommer nog bli kul o se hur pass mycket asswhoping man får av t ex Evilaudio dock! lol

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 maj 2008
VictorD skrev:
Låt säga att man vill anmäla sig till detta inom kategorin Multimedia och blir antagen. Är anmälan bindande eller är det så pass mycket folk som kommer att man kan dra sig ur om man exempelvis jobbar eller dylikt?

Man kan dra sig ur o få pengarna tebax...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 maj 2008
Heroo skrev:
theangel6 skrev:
Heroo skrev:
Kommer man att få betala för dekalerna? Måste man betala för biljetterna redan nu? Jag trodde man löste dem vid entrén när man kom dit? Har nämligen inte bestämmt mig hur många dagar eller personer som ska med in med bilen.

Dekalerna ingår och vi börjar betala nu...de som vill vänta,kan vänta fram te 15 juni sen tar vi inte emot fler pga av utskick och ska man delat SOG....då går det inte lösa biljetterna i kassan...då får man betala den vanliga summan för allt och inga dekaler får man tongue..

Ok. Isf får ni stryka mig från listan just nu, en kompis har även kvaddat en fälg för mig så måste få den lagad innan jag bestämmer mig för att komma på mässan.

Som tur är har jag fram till 15 juni på mig. Såg även att någon av Ni arrangörer bodde i samma stad, Linköping så jag kan ta kontakt med honom om jag ångrar mig igen.

/ Marcus

måste säga tyvärr till att det bor en arrangör i linköping,den drog sig ur och är bara deltagare...ska ändra på hemsidan om det...men det går bra rinmga mig på mobilen så ordnar jag din plats i sånt fall...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 maj 2008
så nu e man hemkommen från ett regningt Norge..men kul var det..lärde mig vart fall något så nu gäller det planera...Sen har jag dealat med två företag från Norge..vad sägs om fälgar o däck firma och ett företag som kan bänka bilar????Nåt av intresse tro tongue...ska bara slutföra avtalet där tongue...vi växer för varje dag...vi har fått in fler bilar under helgen...hihihi...fler tjejer med tongue

1 779 Inlägg
25 maj 2008
theangel6 skrev:
så nu e man hemkommen från ett regningt Norge..men kul var det..lärde mig vart fall något så nu gäller det planera...Sen har jag dealat med två företag från Norge..vad sägs om fälgar o däck firma och ett företag som kan bänka bilar????Nåt av intresse tro tongue...ska bara slutföra avtalet där tongue...vi växer för varje dag...vi har fått in fler bilar under helgen...hihihi...fler tjejer med tongue

dom får gärna ge mig en uppsättning fäljar å däck. big_smile deala upp en bra deal om de till mig. helst 19" tongue

1 752 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

dom får gärna ge mig en uppsättning fäljar å däck. big_smile deala upp en bra deal om de till mig. helst 19" tongue

Då kan ju du skänka dina gamla till mig då..?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
25 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

Då kan ju du skänka dina gamla till mig då..?big_smile

fixar lotta de till mig så lovar jag att du ska få dom..

Cruel
26 maj 2008
låter bra!
smile

Du fixar allt du lotta big_smile

142 Inlägg
26 maj 2008
theangel6 skrev:

Tänk så dutig Pelle var som tog kontakt med dom då under fredags kvällen.. Riktigt kul med fler deltagare.. Ja fixa fram nya fälgar o däck till mig oxå bara.. wink Kan ju behövas efter sog.. Då ska det laddas.. haha

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
26 maj 2008
AUBLITZZ skrev:
theangel6 skrev:

Tänk så dutig Pelle var som tog kontakt med dom då under fredags kvällen.. Riktigt kul med fler deltagare.. Ja fixa fram nya fälgar o däck till mig oxå bara.. wink Kan ju behövas efter sog.. Då ska det laddas.. haha

japp...Pelle hinka i sig lite o fick kontakt med dom...sen var jag tvungen o komma då jag har huvudansvaret o då kom det fram att bänkning o däck-fälg firma blev aktuellt...först var det nog diskussion om deras driftingsbilar..tur att man kan norska ibland så tongue

Sök