5720
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
RS2Micke skrev:
Kalle_Ponken skrev:
RS2Micke skrev:

d e bra kalle jobba på nu:P ÖKA

Gör bara mitt jobb vettu!wink Men men ökar takten så fort moppen pallar! big_smile Lite värre med bilen som sagt...tongue

går de inge vidare för dig eller?

Nja sisådär om man ska vara helt ärlig...återstår väll o se hur mycket man får klart tills Gatebil;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

282 Inlägg
18 juni 2008
theangel6 skrev:
rally_babe skrev:
Joda nog har man fullt upp! Inhandlade diverse byggmaterial idag, plus interiörlisterna ligger på verkbänken.......Jihaaaa! Snackade med herr snäll lackerare idag. Jag lämnar på måndag och hämtar på osndag hehehe...

Superbra jobbat lotta! Va sa du nu då...... satsar vi på bunkern?

:Phaha..efter raksträckan finns ett bra ställe att köra av på..jag siktar in mig på den tongue

De bra lotta slivertejp hjälper:) ja du jag kommer att köra av i alla kurvor smile så räkna med att se en cossi utan front på bannan sen=)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 juni 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/22674/378128_uhsg7u.jpg
Deltagar tshirts

https://www1.garaget.org/gallery/archive/22674/378129_577hoa.jpg
arrangör + personal...ni hittar oss

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

282 Inlägg
18 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
RS2Micke skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Gör bara mitt jobb vettu!wink Men men ökar takten så fort moppen pallar! big_smile Lite värre med bilen som sagt...tongue

går de inge vidare för dig eller?

Nja sisådär om man ska vara helt ärlig...återstår väll o se hur mycket man får klart tills Gatebil;)

oki låter ju inte bra ändra inställning , inte får se hur mycke man hinne klart. du ska hinna klart så ska man tänka smile annars blir de bara jobbigt:/

282 Inlägg
18 juni 2008

är ena rosa?tongue:)ja nu ser alla att lotla har inget torkskåp:D
Senast redigerat av RS2Micke (18 juni 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 juni 2008
RS2Micke skrev:

är ena rosa?tongue:)ja nu ser alla att lotla har inget torkskåp:D

den är röd tongue...solen låg på och nej Lotta har inget torkskåp asg tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 juni 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:
rally_babe skrev:
Joda nog har man fullt upp! Inhandlade diverse byggmaterial idag, plus interiörlisterna ligger på verkbänken.......Jihaaaa! Snackade med herr snäll lackerare idag. Jag lämnar på måndag och hämtar på osndag hehehe...

Superbra jobbat lotta! Va sa du nu då...... satsar vi på bunkern?

:Phaha..efter raksträckan finns ett bra ställe att köra av på..jag siktar in mig på den tongue

De bra lotta slivertejp hjälper:) ja du jag kommer att köra av i alla kurvor smile så räkna med att se en cossi utan front på bannan sen=)

Ska te Filtema imorrn och handla silvertejp klart te min...vet ju hur man lagar front nu så...det e lugnt...får göra det sen tongue...lär nog sätta min hejdlöst...tur att alla andra kommer senare på dan/kvällen så ni inte ser våra snygga avåk:P...tydligen så blir vi 3 på banan :p..jag mot grabbarna..bara ladda Kalle nu tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 juni 2008
Nu är det klart för DB drag vart fall efter allt strul..MDS tackade nej till att ha det..så vi letade förbrillt efter ett annat företag..så nu är det sound´n style som ska hålla i det..tyvärr är det så mot våran vilja men vad gör man inte för att få DBdrag så tar Niklas ut en avgift från deltagarna på 100 kronor för att tävla och för dom som vill testa så kostar det 20 kronor...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 juni 2008
Nu kommer jag in och talar om att det är 7 dagar kvar!!!!!
har fortfarande inte fått in alla uppgifter på våra kära deltagare...lite synd då de ligger med på röstning av sin bil till slaget om gatebil...nu har jag skickat ut 4 pm till samtliga deltagare som inte lämnat sina adresser...nu har man under dagen på sig att fixa det annars så stryker vi helt enkelt dem från listan....

282 Inlägg
19 juni 2008
theangel6 skrev:
Nu kommer jag in och talar om att det är 7 dagar kvar!!!!!
har fortfarande inte fått in alla uppgifter på våra kära deltagare...lite synd då de ligger med på röstning av sin bil till slaget om gatebil...nu har jag skickat ut 4 pm till samtliga deltagare som inte lämnat sina adresser...nu har man under dagen på sig att fixa det annars så stryker vi helt enkelt dem från listan....

ja en vecka de kommer att gå fort smile öka takten nu och betala in för annars går ni miste om en jävla bra helg smile och glöm inte bort att dom som går via vanliga gatebil får inte vara me och delata på våra underbara kvälls akiviteter smile så bara att gå via SOG som gäller smile

ingen som har 17-18" gummin? behöver inte vara i det bästa skicket bara de är 4-5 mm kvar så man har något att sätta på fal att mina tar slut smile

DK - Drift King
37 Inlägg
19 juni 2008
Sitter hemma och rullar tummarna..hehe utanför öser regnet ner och imorn är det midsommar, bättre att gå ner i garaget och fin putsa den gamla Volvon i väntan på nästa helg! Ser fram emot Sog, detta kommer bli ett grymt gäng som rullar in på Mantorp : ) Keep up the good work! Föressten vad kostar en sådan röd fin T-shirt ? en sån måste man ju inhandla så att man syns! Mvh Jakob

"Ju mer jag lär mig om kvinnor, ju mer älskar jag min bil"

282 Inlägg
19 juni 2008
Volvoludde skrev:
Sitter hemma och rullar tummarna..hehe utanför öser regnet ner och imorn är det midsommar, bättre att gå ner i garaget och fin putsa den gamla Volvon i väntan på nästa helg! Ser fram emot Sog, detta kommer bli ett grymt gäng som rullar in på Mantorp : ) Keep up the good work! Föressten vad kostar en sådan röd fin T-shirt ? en sån måste man ju inhandla så att man syns! Mvh Jakob

hörde något om 150kr typ

282 Inlägg
19 juni 2008
:)ja då har man haft någon avensjuk PUNDARE som har försökt bända upp bil dören och som har kört in i dörr sidan och repa lite.. fan vad tröt man blir på sånt här assa:mad: att folk inte kan känna på dörren så hade dom märkt att den inte ens var låst:/

något skumt med de hela tycker ja:/roll

kan iallafal meddela att jag har fått en ny sponsor nu!  Mange som Äger  Cossi Ceter blir min nya mekaniker samt reservdelsman:D

så nu har man fixat däck som man kan leka me..

jag klanske blir lite sen på torsdagen för evetuelt kommer kanske bilen mappas så sent som på Torsdag. så de  kommer nog ta ett tag men jag kommer endå ner på torsdagen direkt vi e klara och Mange kommer finnas på plats när bilen mappas i fal att något skulle gå sönder under mappning så de e ingen fara;)

Skyracer
917 Inlägg
19 juni 2008
theangel6 skrev:
festivalsbiljett,dekal  e det i ditt paket eller brev snarare...

Okej, vad ingår i festivalsbiljetten då? T.ex. bankörning, utställning, camping eller? big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Administratör
11 967 Inlägg
19 juni 2008
Ni glömmer inte att rösta väl? smile

http://www.garaget.org/events/sog2008/

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 juni 2008
Skyracer skrev:
theangel6 skrev:
festivalsbiljett,dekal  e det i ditt paket eller brev snarare...

Okej, vad ingår i festivalsbiljetten då? T.ex. bankörning, utställning, camping eller? big_smile

Mvh
Håkan

tongue utställning samt ha askul tongue

BASS GLAD
1 381 Inlägg
20 juni 2008
ska de vara dubbla db tävlingar på mantorp allså ?????

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 juni 2008
birka76 skrev:

tydligt det...en som Norge anordnar och vi har en....enda felet som blev hos oss var att han som håller i DB draget vill ha betalt och vi ville ha fritt för deltagarna...men till nästa år har jag fått tips om ett annat företag som säkert vill ställa upp för Slaget om Gatebil...vi kunde säkert fixat det i år men MDS valde att tacka nej helt plötsligt väldigt sent...fast det var  klart från början att de skulle hålla i det...så ligger läget tyvärr till sad

42 Inlägg
20 juni 2008
ja en annan jobbar ca 15 timmar per dag just nu bara för att hinna till mantorp.Skulle lätt kunna jobba mer om man bara fick allt man skulle ha samma dag.Jag siktar på uppstart på tisdag test köra onsdag

Tack till mitt team med SSC Mackan och Fredde08

BASS GLAD
1 381 Inlägg
20 juni 2008
theangel6 skrev:
birka76 skrev:

tydligt det...en som Norge anordnar och vi har en....enda felet som blev hos oss var att han som håller i DB draget vill ha betalt och vi ville ha fritt för deltagarna...men till nästa år har jag fått tips om ett annat företag som säkert vill ställa upp för Slaget om Gatebil...vi kunde säkert fixat det i år men MDS valde att tacka nej helt plötsligt väldigt sent...fast det var  klart från början att de skulle hålla i det...så ligger läget tyvärr till sad

Ok

Jo han tar ju 100:- för de olika spelaningarna ...
Jo för han har ju kvalpong till derad final i norge de är ju x1 & på söndan kör han 3 x

mvh p

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

Sök