har en mening jag vill översätta, jag har testat med diverse program på internet men det visar sig att det inte bara e att översätta de rätt av då orden inte blir riktigt likadana på latin.
vill ha texten: "From my heart, to your's"
det ska bli en tattoo från nyckelben till nyckelben över bröstet.
Glid ner till närmsta gymnasieskola och fråga vart dom har latin-lektion eller vart någon latin-lärare finns. Så får du en ypperlig chans att spana på lite småtjejer samtidigt hehe
har en mening jag vill översätta, jag har testat med diverse program på internet men det visar sig att det inte bara e att översätta de rätt av då orden inte blir riktigt likadana på latin.
Kör på rövarspråket ist,..
Fofroromom momy hohearortot toto yourorsos
Ha det fint o lycka till:D
värt att tänka på.... men fortfarande latin låter liiiite bättre
Ex meus pectus pectoris , pro vos - Out of my heart , for you
värt att tänka på.... men fortfarande latin låter liiiite bättre
Ex meus pectus pectoris , pro vos - Out of my heart , for you
ex meus pectus pectoris , pro vobis
tror fan nått av dom e de rätta
Egentligen kan du ju ta något utav dom (det som ser bäst ut) för ingen kommer kunna rätta dig när du säger vad det betyder
ja vet ja tänkte på de men de finns sånna jobbiga snillen, så de vore inte kul om nån kom fram o fråga varför man har stavat fel. inte för att de e så stor chans att man lär träffa på nått snille på stranden för de e väl en av de få ställen den kommer synas...
Glid ner till närmsta gymnasieskola och fråga vart dom har latin-lektion eller vart någon latin-lärare finns. Så får du en ypperlig chans att spana på lite småtjejer samtidigt hehe