6206
Sök

koppla in en ström kondensator, hjälp!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
#1
Har en kondensator från mds som jag skulle vilja ha lite beskrivning av hur man kopplar in den, med alla sladdar och sånt. har slutsteg och bas.

/ Johan.


2 665 Inlägg
15 augusti 2008
#2
+ från batteri till konding , och sedan vidare till steget. samma med minus.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

155 Inlägg
15 augusti 2008
#3
Pluspolen koppas på strömkabeln

[Slutsteg]---+---[Kondning +pol]---+---[Batteri]

Minuspolen jordar du i karossen sen kan du jorda slutsteget/n direkt på kondningen

[Slutsteg]---| - | ---[Kondning -pol]---[Kaross]
Senast redigerat av Ligaya (15 augusti 2008)


801 Inlägg
16 augusti 2008
#4
sök i forumet. går både fortare för dig, och lättare för oss andra.

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
16 augusti 2008
#5
Tänka sig....nu blev jag förvånad.

Ngr som faktiskt ger tips om rätt sätt att ansluta den. smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

2 665 Inlägg
16 augusti 2008
#6
Förvånad över vad, det är ju enda sättet.

Hur brukar folk säga att man ska göra då

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
16 augusti 2008
#7
Rickard-v skrev:
Förvånad över vad, det är ju enda sättet.

Hur brukar folk säga att man ska göra då

Sett många tips om att ha separat jord till kondensatorn tex.....

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP


Sök