HALLÅ?????????? HALLÅ??????????? Tänka bara kolla lite hur ni folk där ute har fått fast era fjädrar i bak på era sierror? Jag har kapat 2.5 varv bak och fjädern ligger löst nu tänkte bara kolla efter lite smarta tips innan jag ger mig på det själv. Nej jag har inte sökt. Ja jag har provat att sänka ner bilen från domkraften. Jag har inte provat med superlim. Jag kan använda en hårtork.
HALLÅ?????????? HALLÅ??????????? Tänka bara kolla lite hur ni folk där ute har fått fast era fjädrar i bak på era sierror? Jag har kapat 2.5 varv bak och fjädern ligger löst nu tänkte bara kolla efter lite smarta tips innan jag ger mig på det själv. Nej jag har inte sökt. Ja jag har provat att sänka ner bilen från domkraften. Jag har inte provat med superlim. Jag kan använda en hårtork.
Tack till er som lämnar seriösa svar.
HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha du är underbar
Sitter dom igenom bak på dom lite äldre alltså ? visste inte jag... svetsa då ?
Sitter igenom fjädern på alla kombi's så vitt jag vet, på min 91'a gjorde den också det iaf.
Nja i övre kanten kan man inte svetsa för det sitter en gummiring där som man ska passa in fjädern i, och det är väl tänkt att fjädern ska fastna i den gummigrejen och skit men det funkar inge vidare, svårt att förklara hur det ser ut.