Hejsan! Jag har lite problem med min koppling. det är så att jag har bytt vxl låda. och vi plockade då isär kopplings systemet, och nu när vi skulle lufta det så får vi inte upp något tryck. Vi höll på i ca 4 timmar igår och vi fick till slut upp tryck så att kopplingen funkade felfritt, imorse när jag kom ner igen så hade jag tappat trycket lite grann. sen jag satte mig i och pumpade lite på kopplingen och fick upp ett helt vanligt tryck igen. och eftersom trycket försvann efter natten så tänkte jag att det var lite luft kvar så jag fortsatte att lufta idag och nu är trycket helt bortblåst. så nu är jag på ruta noll, snälla hjälp blir tokig när jag inte vet vad felet är!
Du har säkert gjort samma fel som jag gjorde första gången efter att ha suttit och försökt lufta i två timmar, fyllt på bromsvätskebehållaren hela vägen upp? för hålet till kopplingens behållare sitter väldigt långt upp i bromsvätskebehållaren. alltid ett tips.
men trycker kan ju annars inte försvinna om det inte läcker någonstanns, eller?
bra fråga. kolla denna tråden där finns det många bra tips. ibland kan det vara ett h-vete att få ir luften också så det behöver ju inte vara nåt som är paj.
Du har säkert gjort samma fel som jag gjorde första gången efter att ha suttit och försökt lufta i två timmar, fyllt på bromsvätskebehållaren hela vägen upp? för hålet till kopplingens behållare sitter väldigt långt upp i bromsvätskebehållaren. alltid ett tips.
men trycker kan ju annars inte försvinna om det inte läcker någonstanns, eller?
jag vet inte borde det inte vara vätska någonstans om det läcker?