5665
Sök

Volvo v40 2.0se.

10 Inlägg
28 december 2009
Trådstartare
Har en volvo v40 2.0se 98a, Och mitt bromsok på vänster fram är helt slut, Så nu undrar jag om jag kan byta det, En kompis har ett liggandes, Fast han har köpt sin till En volvo v40 2.0T också samma modell 98'a, Så fungerar det och byta eller går inte alls över huvudtaget?

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
28 december 2009
BeckeeN skrev:
Har en volvo v40 2.0se 98a, Och mitt bromsok på vänster fram är helt slut, Så nu undrar jag om jag kan byta det, En kompis har ett liggandes, Fast han har köpt sin till En volvo v40 2.0T också samma modell 98'a, Så fungerar det och byta eller går inte alls över huvudtaget?

Nej tyvärr går inte bromsoken att byta på v40 utan du behöver köpa en ny bil tyvärr.

Skämt åtsido det ska la bara va att byta, tror det är likadana ok på båda bilarna.

Mvh

10 Inlägg
28 december 2009
Trådstartare
Okej! För det var en kompis som sa att det behöver inte passa efter som den andra bilen var " lite mer raceing bil i " vad han sa iaf.

...has left the building...
4 474 Inlägg
28 december 2009
Beck: Kolla på tex Mekonomen o jämför artnr mellan 2.0SE och 2.0T när det gäller bromsoken, samma artnr = 100% kompabilitet. Gällande "lite mer raceing" så beror du på om man har kepsen bakåt eller framåt, bakåt = racing, framåt = gubba-bil*haha*

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

10 Inlägg
28 december 2009
Trådstartare
Haha jag har ingen 2.0t smile utan helt vanlig 2.0se ! big_smile

10 Inlägg
28 december 2009
Trådstartare
Haha dessutom vill jag ju inte köra sönder den ! tongue det gör man ju hellre med en sketen 240 eller 740! tongue, Men de var samma art nr på båda delarna så då passar dem troligen! smile

...has left the building...
4 474 Inlägg
28 december 2009
Då passar det garanterat!

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Sök