Som rubriken lyder, mitt halvljus pekar 2 meter framför bilen någon som har en bild eller bara en bra förklaring på vart jag hittar skruvarna för o höja ljusbilden (antar att de är justering med skruvar)
Ställ den i mitten i bilen och sedan ställ in satt du kan justera både uppåt å neråt sen..har för mig att hylsa med strl 6-7 passar på plastpluppen..lycka till
Ställ den i mitten i bilen och sedan ställ in satt du kan justera både uppåt å neråt sen..har för mig att hylsa med strl 6-7 passar på plastpluppen..lycka till
Du ska ställa den på 0:an inget annat efter det ska du justera den med riktig utrustning. Eftersom bilprovningen ställer den i 0:an så blir det fel om du gör på annat vis.
Du ska ställa den på 0:an inget annat efter det ska du justera den med riktig utrustning. Eftersom bilprovningen ställer den i 0:an så blir det fel om du gör på annat vis.
ah okej, bilprovningen har redan klankat ner på ljuset men fick bara anmärkning så känner nu att de viktiga e o ställa ljuset så jag iaf kan se vägen i mörker, och på samma gång inte blända någon medtrafikant