2046
Sök

Motorproblem

2 Inlägg
2 juni 2013
Trådstartare
Hej!
Är det någon som kan hjälpa mig, jag har en Lexus ls 400 1992, den går fint till den blir varm, den börjar då haka på tändningen vid 2000 varv 80-90 km, tar jag bort överväxeln och gasar över 2000 varv försvinner det, men återkommer när jag släpper gasen, vad skall jag göra.

Med vänlig hälsning
Nallepu

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
2 juni 2013
nallepu skrev:
Hej!
Är det någon som kan hjälpa mig, jag har en Lexus ls 400 1992, den går fint till den blir varm, den börjar då haka på tändningen vid 2000 varv 80-90 km, tar jag bort överväxeln och gasar över 2000 varv försvinner det, men återkommer när jag släpper gasen, vad skall jag göra.

Med vänlig hälsning
Nallepu

Ett tips till dig som är ny:

Kolla med att läsa av felminnena på bilen hos en verkstad och utgå ifrån detta, det är helt omöjligt att någon skulle kunna svara på rak arm vad som är fel på din bil genom att läsa ditt inlägg. Som du märker har folk kollat på tråden men inte svarat... smile

Inget illa menat mot dig utan ett bra tips och hoppas du kommer till grund med felet och kanske inte någon som skriver ett surt inlägg på din tråd smile

mvh
Valle

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

2 Inlägg
8 juni 2013
Trådstartare
tack snälla jag tar bilen till värkstad och ber dom läsa av felmedelande:)

Med vänlig hälsning
nallepu

Sök