5537
Sök

W115 200 75 Rostsaga!

Ska rostlagas, renoveras fram/bakvagn o lackas i nån läcker kulör. + diverse annat fix. Som vanligt började detta som en brukslagning och skulle bara bättringslackas men det har som vanligt spårat ur! Kanske spårar ur ännu mer... Visa mer

29 105 Visningar
Uppdaterades senast 17 maj
87 Inlägg
17 maj
Trådstartare
#61
Tyfors skrev:
Trevligt att fler rost lagar smile de tar längre tid än man tror. De värsta är att man läser garaget för annat å man lyssnar ur ett antal gånger men bra du inte gett upp.
Ska följa detta .

Tack! Jag är kroniskt en tidsoptimist när de gäller sånt här smile
Senast redigerat av W123-76 (17 maj )

Das beste oder nichts!

Svetsare
1 260 Inlägg
17 maj
#62
W123-76 skrev:
Tyfors skrev:
Trevligt att fler rost lagar smile de tar längre tid än man tror. De värsta är att man läser garaget för annat å man lyssnar ur ett antal gånger men bra du inte gett upp.
Ska följa detta .

Tack! Jag är kroniskt en tidsoptimist när de gäller sånt här smile

Ja känner igen mig ja har hållt på me mantan i tja 2.5 år nu?
Fick ner na på hjul i fredags haha. Men har inte stressat ihop nåt men tappar suget till å från. Samtidigt vill man ju inte göra som så många andra. Börjar sen lessnar man å säljer eller skrotar hmm

Kul å se att fler håller på iaf mänskligheten är inte helt förlorad haha.

Hitta sent till din tråd men ska följa din resa nu.

(Bara fantasin sätter gränserna)

87 Inlägg
17 maj
Trådstartare
#63
Tyfors skrev:
W123-76 skrev:
Tyfors skrev:
Trevligt att fler rost lagar smile de tar längre tid än man tror. De värsta är att man läser garaget för annat å man lyssnar ur ett antal gånger men bra du inte gett upp.
Ska följa detta .

Tack! Jag är kroniskt en tidsoptimist när de gäller sånt här smile

Ja känner igen mig ja har hållt på me mantan i tja 2.5 år nu?
Fick ner na på hjul i fredags haha. Men har inte stressat ihop nåt men tappar suget till å från. Samtidigt vill man ju inte göra som så många andra. Börjar sen lessnar man å säljer eller skrotar hmm

Kul å se att fler håller på iaf mänskligheten är inte helt förlorad haha.

Hitta sent till din tråd men ska följa din resa nu.

Ser ju bra ut med mantan! Ska följa dig med. Känner igen dedär med suget. Har känts hopplöst ibland. Bruka tänka att nu är de fan för sent å ge upp. !

Das beste oder nichts!

Svetsare
1 260 Inlägg
18 maj
#64
W123-76 skrev:
Tyfors skrev:
W123-76 skrev:

Tack! Jag är kroniskt en tidsoptimist när de gäller sånt här smile

Ja känner igen mig ja har hållt på me mantan i tja 2.5 år nu?
Fick ner na på hjul i fredags haha. Men har inte stressat ihop nåt men tappar suget till å från. Samtidigt vill man ju inte göra som så många andra. Börjar sen lessnar man å säljer eller skrotar hmm

Kul å se att fler håller på iaf mänskligheten är inte helt förlorad haha.

Hitta sent till din tråd men ska följa din resa nu.

Ser ju bra ut med mantan! Ska följa dig med. Känner igen dedär med suget. Har känts hopplöst ibland. Bruka tänka att nu är de fan för sent å ge upp. !

Har man börjat å lagt massa tid å pengar så kan man inte ge upp.
Men hellre att de tar läng tid än än att de bara dör ut

(Bara fantasin sätter gränserna)


Sök