märkte samma sak på jobbet Renult eller förlåt merceders citan...

jag hoppas den jäveln fungerar på tisdag.. för jag pallar inte att åka till Uppsala utan ac märkte att den vart sämre härom veckan. men orka inte säga något då för säkert jag som är bortskämd ac i min a2 är SJUKT bra. blir nästan is på insidan av fönstrena

Kör fort så hinner inget hända...