5286
Sök

Trasig AC, Mercedes Citan 112CDi aut -24.

Forummoderator
18 542 Inlägg
för 5 timmar sedan
Trådstartare
#1
I veckan var jag uppe i Bengtsfors på jobb några dagar. På tisdagen konstaterade jag att AC inte längre kyler bra. Lite men inte bra. På onsdagen var den död. I en 2 år gammal bil... Stenskott? Vem vet? Skapar denna tråd så får ni följa min resa om detta... Till saken hör att AC har gurglat och bubblat lite i rören under instrumentbräda den sista veckan. Då det kan vara ett försäkringsärende har en skadeanmälan upprättats (Länsförsäkringar var mycket hjälpsamma när jag ringde). Tjänstebil.

1. Felsökning på Hedin bil i Uddevalla i morgon 2026-06-29 kl 1400. Jag uppmanades att vara på plats kl 1330 ifall de låg före i schemat. Fortsättning följer...


Fri fart för ett fritt folk!
15 200 Inlägg
för 1 timme sedan
#2
märkte samma sak på jobbet Renult eller förlåt merceders citan...smile  jag hoppas den jäveln fungerar på tisdag..  för jag pallar inte att åka till Uppsala utan ac   märkte att den vart sämre härom veckan.   men orka inte säga något då för säkert jag som är bortskämd ac i min a2 är SJUKT bra.   blir nästan is på insidan av fönstrena smile

Kör fort så hinner inget hända...


Sök