Torlejf skrev:
Om man kollar på din Supra här på garaget kan man läsa följande: "Ny motor inför 2009!"
Har du råd att bygga en ny motor till nästa år ska du inte sitta här och snylta pengar.
Vissa försvarar dig här men jag fattar verkligen inte varför. ALLA som bygger projektbilar hamnar i situationen då pengarna börjar försvinna.
Man jobbar ihop pengar, det är en dyr hobby helt enkelt.
Och till alla jubelidioter som kommer påstå att jag är avundsjuk, nej. Jag har mina leksaker och projekt.
Mvh. David.
PS. Lycka till.
Till och börja med så har jag sålt Supran för ett halvår sedan,
köpt en betydligt billigare bil och börjat med detta projekt?
det är väl okej med tidigare ägda bilar? läste det för ett tag sedan,
Vad är problemet?
Du verkar inte förstå? även om jag hade haft fullsmetat med pengar på kontot så kanske det inte är det första man kommer på jaa! jag bygger en kart med en r6 motor för så mycket pengar jag kan,
att det är dyrt att bygga bil/ andra projekt är jag väl medveten om, som du kanske ser så har jag byggt en Supra med det mesta på, men som sagt bara för att jag hade pengar och råd till det då behöver ju inte betyda att jag har densamma med ekonomin nu? det är 1.5 år sedan jag byggde den,
jag ber bara om lite hjälp på traven, men ska du börja med nått detektivarbete och kolla igenom vilka bilar jag haft osv så visst jag har haft bilar som inte varit gratis so what?
Skicka mig ett pm om du är missnöjd med nånting istället för o kleta ner tråden,
och som jag sagt tidigare, det är helt frivilligt,
och jag blir inte sur ifall folk vill ytta sig och tycka om saker och ting det är ju så det är på forum.
det är helt okej för mig, men är någon väldigt missnöjd med hur jag beteer mig på forumet frågar om bidrag etc så skicka ett pm istället.