2354
Sök

golf 1 turbo diesel -83 "Tyskstuk" (Bilen såld LÅS TRÅDEN)

70 Inlägg
28 januari 2011
saablover_1 skrev:
stämmer bra de att den är från biltema, hade tänkt bruka det som sitter men man kanske ska byta??

Jag ska troligen lackera om min bil i vår med, just nu har jag en biltema spruta som jag lackat diverse grejer med, men vet inte om man behöver ett större munstycke när man ska spruta så pass stora delar, finns ju större munstycken att köpa på biltema till sprutan. Vad kostade din lack och hur mycket lack köper du?
btw så kanske vi ska ta sånt här snack på Pm?!? smile
Senast redigerat av byggisboy (28 januari 2011)

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
byggisboy skrev:
saablover_1 skrev:
stämmer bra de att den är från biltema, hade tänkt bruka det som sitter men man kanske ska byta??

Jag ska troligen lackera om min bil i vår med, just nu har jag en biltema spruta som jag lackat diverse grejer med, men vet inte om man behöver ett större munstycke när man ska spruta så pass stora delar, finns ju större munstycken att köpa på biltema till sprutan. Vad kostade din lack och hur mycket lack köper du?
btw så kanske vi ska ta sånt här snack på Pm?!? smile

lacken går nog på runt 1000-1500 med klarlack och slipgrund... det blir ca 1,5l färdigblandad färg wink enda gången jag tror att ett större munstycke skulle vart en fördel är när slipgrunden läggs ! wink

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse

1 200 Inlägg
30 januari 2011
Står två saker till dig i garaget nu wink

hbxservice.com
1 471 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
Stackarn skrev:
Står två saker till dig i garaget nu wink

gött wink

hbxservice.com
1 471 Inlägg
5 februari 2011
Trådstartare
lite stillastånd i bygget ju nu wink  men under nästa vecka kommer det paket wink

Dkv
592 Inlägg
15 februari 2011
Hur går det här då? smile

En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....

hbxservice.com
1 471 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
Tommy_F skrev:
Hur går det här då? smile

har stått lite still nu då jag har mycket annat att stå i wink men hela vecka 9 kommer att tillbringar på golfen och få så mycket som möjligt färdigt wink fått ett paket nu också som ska hämtas ut på fredag wink om ni nu kan gissa va de e tongue

hbxservice.com
1 471 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
såg nyss att tråden visats 70500ggr wink

503 Inlägg
17 februari 2011
gz big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

hbxservice.com
1 471 Inlägg
17 februari 2011
Trådstartare
kan meddela att skruvar lusten hänger i luften wink nu ska skiten bli klar smile men nu i helgen ska jag först och främst fixa bmwn för ombesiktning... samt byta kupefläckt.... vill bara dra igång me golfen nu smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
här kommer en bild på mitt paket jag hämtat idag wink tack stackarn för en bra affär !
bakkofångaren är jättefin men fram är lite skadad vilket jag redan visste wink
https://www1.garaget.org/gallery/images/103/102204/102204-5b9250b3c99e0f46be76a1d8e460c3aa.jpg

Dkv
592 Inlägg
18 februari 2011
Ja dessa sitter fint på ettan! smile

En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....

hbxservice.com
1 471 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
Tommy_F skrev:
Ja dessa sitter fint på ettan! smile

helt klart ! wink

1 200 Inlägg
19 februari 2011
Härligt att du är nöjd! Som sagt så fattas det kåpor på framfångaren och den är lite sned. Hoppas du orkar rädda dem, synd om de går till spillo! Har en kåpa till någonstans, hör av mig när jag hittar den! smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
Stackarn skrev:
Härligt att du är nöjd! Som sagt så fattas det kåpor på framfångaren och den är lite sned. Hoppas du orkar rädda dem, synd om de går till spillo! Har en kåpa till någonstans, hör av mig när jag hittar den! smile

det ska nog gå att räta till någorlunda wink dom är ju fina i kromet och så med så smile

1 200 Inlägg
19 februari 2011
saablover_1 skrev:
Stackarn skrev:

det ska nog gå att räta till någorlunda wink dom är ju fina i kromet och så med så smile

Ja jag önskar dig lycka till! smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
Stackarn skrev:
saablover_1 skrev:
Stackarn skrev:

Ja jag önskar dig lycka till! smile

tackar tackar wink

hbxservice.com
1 471 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
står i garaget, har svetsat igen listhålen och fästena för plastkofångarna på framskärmarna och gjort färdigt fästet fär den bakre kromfångaren, nu ska ja bara göra om framfästena så att den kommer närmare karossen wink

61 Inlägg
20 februari 2011
Tjena.. Har precis läst igenom hela tråden tog sin tid..smile Men du har lagt ner ett grymt jobb på bilen å det kommer bli kanon med den lacken sen. Lycka till med fortsättninigen..
//Mvh

hbxservice.com
1 471 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
Mr_Honken skrev:
Tjena.. Har precis läst igenom hela tråden tog sin tid..smile Men du har lagt ner ett grymt jobb på bilen å det kommer bli kanon med den lacken sen. Lycka till med fortsättninigen..
//Mvh

tack så mycket wink värmer att höra sönna komentarer wink

Sök