Körde över en grävling

SPC_Bulow Volvo 740ft -90
20 april 2009 · 26 Inlägg

Jag har aldi fattat vad det är sör skilnad emellan M90 och M47 mer än att det är kortare mellan växlarna... är det bara det som är skillnaden..  men när jag körde över grävlingen så stog det jävla djuret av mitt stötdämtarben bak.. hur går det till??

If assholes could fly. This place would be an airport
Kmarcus
20 april 2009 · 854 Inlägg

HAHAHA, skön tråd tongue

BMW M3 Coupé "3.0 goes 3.2" (1994)
AudiFors
20 april 2009 · 906 Inlägg

hummm:S

Är du full?

Senast redigerat av 740Fors (20 april 2009)

=)
Darkie dARKiE
20 april 2009 · 5 031 Inlägg

say what?

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
twin_cam Smålänning
20 april 2009 · 7 877 Inlägg

Har ingen aning om va M47 vs. M90 har med en grävling att göra...

M90 är en låda med 850:ins drevsats men gjord för bahjulsdrift i princip. Har kraftigare drev m.m än M47 som anses vara klenast av alla. Plus att backen ligger på rätt ställe i M90.

Antar att du skulle skriva att djuret slog av ditt stötdämparben bak, och är det bilen som du undrar om växellådan på så kan jag säga att det finns inga stötdämparben på dem, utan det är en skruvfjäder och en stötdämpare. Men det är fullt möjligt att dne kan slå av stötsdämparen. Grävlingar är hårda djur...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
alexbenhard Hemlig Agent
20 april 2009 · 1 115 Inlägg

Stannade du och plockade upp den då?
PM:a hur den smakar sen!

MVH. Alex

Fetazde Kombi-Nation
20 april 2009 · 289 Inlägg

SPC_Bulow skrev:
Jag har aldi fattat vad det är sör skilnad emellan M90 och M47 mer än att det är kortare mellan växlarna... är det bara det som är skillnaden..  men när jag körde över grävlingen så stog det jävla djuret av mitt stötdämtarben bak.. hur går det till??

Jäklar vad det var svårt o läsa.
Tyvär kan jag inte hjälpa dig eftersom jag inte förstår vad du har skrivit.
Redigera om texten o hoppas på ett bättre svar....?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang