försökt med det där, problemet är att när du har en fin runt liten plupp på bulten o sen börjar borra, så är ju bultjäveln sne så hur du än gör, glider borren även fast du har tillräckligt med donet liksom... Där problemet är så borren bara glider ut o vill borra topp och bult o jag vill inte sabba toppen liksom
försökt med det där, problemet är att när du har en fin runt liten plupp på bulten o sen börjar borra, så är ju bultjäveln sne så hur du än gör, glider borren även fast du har tillräckligt med donet liksom... Där problemet är så borren bara glider ut o vill borra topp och bult o jag vill inte sabba toppen liksom
Kör med fina kvalitéts borrar, som är SVINDYRA
aaaa okej det låter ju äckligt tråkigt ! har nog nån billig topp du kan köpa om du inte byter hela motorn
båda är i bra kvalité Skysst med den hjälpen! problemet är att den MÅSTE sitta kvar på motorn, toppen alltså, det som suger, annars hade det inte varit något problem alls
Kör med fina kvalitéts borrar, som är SVINDYRA
aaaa okej det låter ju äckligt tråkigt ! har nog nån billig topp du kan köpa om du inte byter hela motorn
Tackar! men hur jag än gör, har en motor till i garaget, som jag kan ta toppen ifrån, men jag kommer inte ifrån att plana blocket också
Låter lite onödigt att köpa ny motor för en trasig grenrörsbult
Tror nog toppdeckning duger gott på ditt block OM de nu har blivit ojämnt. Man kan inte direkt säga att den ytan har blivit ojämn bara för att bilen gått 32.000 mil. Sen så är de inga stora pengar i att plana av grejerna i alla fall
Men du kan ju svänga förbi och konsultera lite med Åkes bil & motor i Täby. Även om de står i princip bara jänkare utanför hans verkstad så kan han en hel del om mindre motorer än V6 också
Syggt påväg rakt mot samma stil som alla andra stylade 9-3/ng900 i hela landet.
Finns dock en anledning till det, det som e snyggast har en tendens att var populärt.
Håller med! Nu saknas bara resten. Grymt snyggt Robin!
För att förgylla fredasgskvällen och ett "note to self" När du drar ny pluskabel till steg, vilket för övrigt va lika jobbigt som att försöka få in en vattenmelon i ändalyktan! Dra försiktigt när den väl är igenom, och ge fan i att fastna ( och dra av ) kopplingscylindern. Detta resulterar i noll koppling och verkstadsbesök på måndag.