2384
Sök

Angående: Brostugan varje vecka! ONSDAGAR 19:00

156 Inlägg
2 februari 2011
värme ja nu är det 6+ o de kallar ja värme iaf tongue

tjing

Cupra_
2 februari 2011
Ta det liiite lugnt nu va tongue Snön må vara borta i stan men ute på öarna har vi en hel del, plus att det fortfarande blir mörkt tidigt.. Slutet av april skulle jag tro är lagom att börja bege sig dit..

Crusty69
2 februari 2011
Ser framemot det hur som hellst smile

Sthlm (S) LOW
184 Inlägg
2 februari 2011
Brostugan har ju nått datum där dom börjar ha öppet längre .

Då har jag för mig Brostugan säsongen börjar = )

Sounds like a bumblebee , Looks like a toy car ?

Cupra_
2 februari 2011
Jo precis, men tror inte det är för än i mitten/slutet på maj eller något sådant..

155 Inlägg
3 februari 2011
i sommar ska ja pricka in varenda träff i brostugen ! dock! när det är fint väder! !big_smile

Finraggare
2 381 Inlägg
3 februari 2011
Hela maj har de öppet till 20.00, sen juni är det till 22 som gäller

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Cupra_
3 februari 2011
Känns inte som det kommer ta så mkt fart innan juni då med tanke på att träffarna börjar 19? Kanske går att flytta fram någon timme om det är så, men tänker mest på att folk ska hinna från jobb, käka o sånt..

Finraggare
2 381 Inlägg
3 februari 2011
Precis, tycker själv det är ofog med träffar som börjar innan 20.00. Måste ju hinna hem, duscha, käka med familjen, tanka finbensin och kamma sig innan man åker smile

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
3 februari 2011
kameramannen skrev:
Precis, tycker själv det är ofog med träffar som börjar innan 20.00. Måste ju hinna hem, duscha, käka med familjen, tanka finbensin och kamma sig innan man åker smile

Raka huvet, bada i vattnet precis intill brostugan, ta med familjen och käka på plats, och tanka gör du på morgonen innan du drar och jobbar! lol

Problem solved wink
Senast redigerat av Galic_Andro (3 februari 2011)

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Finraggare
2 381 Inlägg
4 februari 2011
Eller så träffas man 20.00, jag vet inte vad som är enklast. Sen kan jag ju inte åka vpower till jobbet ju smile

Cupra_
4 februari 2011
KLART MAN KAN!! Man ska alltid åka V-power ju wink

156 Inlägg
4 februari 2011
har man bil ska man inte vara snål mot den wink

tjing

Crusty69
4 februari 2011
Men har man en riktigt törstig motor så kan det bli jäkligt dyrt att åka Vpower till jobbet smile

Cupra_
4 februari 2011
Och har man inte råd att driva/underhålla grejerna på korrekt sätt så har man inte råd med dem från första början. Lite som att köpa en ny BMW och handla olja+filter på biltema.. Men men, nu blev det offtopic och alla gör som de vill smile

Hur som ska det bli kul och vi ser fram emot en ny säsong på Brostugan med god mat och feta bilar wink

Finraggare
2 381 Inlägg
5 februari 2011
Sorry, självklart har ni rätt - man skall inte vara snål mot sin bil. Problemet jag har är att det är rätt långt närmaste mack som har högoktanigt så det hade varit lite trist att slösa finsoppan på pendlarsträckan - inte för att det kostar några öre extra - det skiter jag i.

Jag kommer med en liten överraskning med min bil - hoppas det blir uppskattat.

Cupra_
5 februari 2011
Snälla säg att det är en herrejösseskompressor!! big_smile Nog för att jag själv har en men min är inte mkt att hänga i gran tongue

Finraggare
2 381 Inlägg
5 februari 2011
Nej det är ingen herrejösseskompressor men det kunde varit det. Det är något annat som också är roligt.

Cupra_
28 februari 2011
Stämmer väderprognosen lär det vara näst intill snöfritt på Lovö/Ekerö när denna vecka är slut.. Kanske kan bli nåt fram mot slutet av Mars/början på April om man har vädret med sig?

2 982 Inlägg
28 februari 2011
jag tänkte mer på Onsdagen den 20e april kl 19:00!
Efter TNMs vårträff den 15e april i barkarby.  smile *valet är fritt, jag försöker att inte vara partisk*
då lär ALLA ha ställt på sina Rides etc, och vi slipper frysa. ja hoppas det blir sjukt varmt denna sommar och att den kommer tidigt då jag fått lida den extrema vintern utan dubbdäck. sad och att el-räkningen blir låg för resterade 2011. smile

Sök