2153
Sök

Angående: Brostugan varje vecka! ONSDAGAR 19:00

Mångsysslare
26 Inlägg
27 april 2011
Deception skrev:
Du hittade ju och kom körande som en biltjuv ju tongue Sorry om vi 3 som var där inte var allt för välkomnande, men du verkade ha kul ändå lite senare smile

Jag var en aning skakis så jag var inte så jäkla social av mig heller. *muttrar* Förbenade lastbilar! Jao hittade några riktiga knasar att lalla med ^^ Härligt att se så mycket vackert och annat mindre vackert men kul på samma plats smile Jag kommer sova som en gud i natt =P Biltjyv har jag alltid varit wink

...Att träta med en kvinna, är som att läsa tidningen i full storm...
Du skall icke muttra: ...varför... Tänk: VARFÖR INTE?!!!

16 Inlägg
27 april 2011
Ahh, synd att jag inte kom iväg tidigare ifrån jobbet, ni verkade ju ha haft en bra träff! Fick snacka lite skit i alla fall innan jag åkte och övade på starter 0-100 (fan va svårt det är tongue)

Smell you another time! smile

167 Inlägg
27 april 2011
Fnorpan skrev:
Jao hittade några riktiga knasar att lalla med ^^

Bra att höra att man gjort ett gott intryck. big_smile

Lite bättre uppslutning än förra veckan. Räknade ca 30 bilar (dock inte samtidigt, eftersom vissa kom sent och andra åkte tidigt). Tack till alla närvarande för att ni inte stannade hemma. smile
Senast redigerat av Surfaren (27 april 2011)

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
27 april 2011
Fnorpan skrev:
Jag var en aning skakis så jag var inte så jäkla social av mig heller. *muttrar* Förbenade lastbilar! Jao hittade några riktiga knasar att lalla med ^^ Härligt att se så mycket vackert och annat mindre vackert men kul på samma plats smile Jag kommer sova som en gud i natt =P Biltjyv har jag alltid varit wink

Ja vi lyckades hålla bra låda. Ingen MP denhär gången dock.
Senast redigerat av wadde (27 april 2011)

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
27 april 2011
RobRoy skrev:
Ahh, synd att jag inte kom iväg tidigare ifrån jobbet, ni verkade ju ha haft en bra träff! Fick snacka lite skit i alla fall innan jag åkte och övade på starter 0-100 (fan va svårt det är tongue)

Du behöver 4x4. 6000 varv och bara kliva av kopplingen, resten sköter däcken smile

16 Inlägg
27 april 2011
wadde skrev:
RobRoy skrev:

Du behöver 4x4. 6000 varv och bara kliva av kopplingen, resten sköter däcken smile

Min bil varvstoppar strax efter 6000 varv tongue

Lucky i got torque

http://www.dragtimes.com/images_dyno/14645-2008-Chevrolet-Corvette-Dyno.jpg

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
27 april 2011
RobRoy skrev:
Min bil varvstoppar strax efter 6000 varv tongue

Lucky i got torque

Ah.. my bad, glömde ju att det är såndär stötstångs-stånka :p
trisst att inte kunna få det att greppa med så fin kurva.
Iofs med lite balonger/dragslicks så  kan du nog rocka rätt hårt smile

Mångsysslare
26 Inlägg
27 april 2011
wadde skrev:
Fnorpan skrev:

Ja vi lyckades hålla bra låda. Ingen MP denhär gången dock.

Får väl satsa på det till nästa gång smilesmile; Det du snacka om på fredag blir tajt för mig sad((( Jobbar till 21.00 *morr*

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
27 april 2011
Fnorpan skrev:
Får väl satsa på det till nästa gång smilesmile; Det du snacka om på fredag blir tajt för mig sad((( Jobbar till 21.00 *morr*

Tycker jag verkar dumt. Förvisso så hålls det låda hela natten om du kanske åker direkt efter jobbet.
På fredag är det Friday night meet som jag syftade på, i p-huset i jakan. Och det håller igång ett tag med "efteraktiviteter" också.

Mångsysslare
26 Inlägg
28 april 2011
Surfaren skrev:
Fnorpan skrev:
Jao hittade några riktiga knasar att lalla med ^^

Bra att höra att man gjort ett gott intryck. big_smile

smile härligt med knasiga människor. Inget blir tråkigt då!

17 Inlägg
29 april 2011
Hallåj,
har varit på Tisdagsträff vid Brostugan förrut (italienskt) men inte vetat om att det verkar varit en allmän träff på Onsdagar. wink
Att man nu flyttat den till parkeringen vid Drottningholm verkar coolt.
Hur ofta sker detta? det är ju större plats där oxå wink

711 Inlägg
29 april 2011
granfinale skrev:
Hallåj,
har varit på Tisdagsträff vid Brostugan förrut (italienskt) men inte vetat om att det verkar varit en allmän träff på Onsdagar. wink
Att man nu flyttat den till parkeringen vid Drottningholm verkar coolt.
Hur ofta sker detta? det är ju större plats där oxå wink

Det sker mest tills Brostugan öppnar. Man är lite för sugen på att köra bil, så då får det bli en kompromiss. Jag tvekar inte på att vi flyttar tillbaka till Brostugan när det öppnar (finns ju ingen glass vid Drottningholm!).

Finraggare
2 381 Inlägg
29 april 2011
Precis, jag sponsrar gärna brostugan och handlar alltid glass och dricka i samband med träffarna smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Cupra_
3 maj 2011
Samma plats och tid imorgon som senast? Nu har de ju öppet något längre men fortfarande bara till 20..

711 Inlägg
3 maj 2011
Deception skrev:
Samma plats och tid imorgon som senast? Nu har de ju öppet något längre men fortfarande bara till 20..

Inte om det snöar lol

Cupra_
3 maj 2011
Det förutsätter jag att det inte ska..

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
3 maj 2011
Haha. Idag snöar det som tokigt, hoppas solen tittar fram till imorgon.

Cupra_
3 maj 2011
Bor ni i norrland eller? På ekerö kom det några enstaka flingor imorse sen har det bara varit regn och blåst..

711 Inlägg
3 maj 2011
Deception skrev:
Bor ni i norrland eller? På ekerö kom det några enstaka flingor imorse sen har det bara varit regn och blåst..

Jag bor på Lidingö och det var ganska ordentligt snöfall imorse vid frukosten. Snöade även i Solna idag på jobbet (ja, fast utanför då...).

Men det ser inte ut att bli allt för roligt väder, tror att jag står över.

620 Inlägg
3 maj 2011
Deception skrev:

Vadå bor ni i Norrland? Hära har de knappt varit tillstymelse till snö! Sett bilder från Ekerö imorse och de snöade ymnigt på dom bilderna iaf... Men du kan väll leva i din lilla stockholms bubbla!

Sök