norpan1 skrev:Sitter en mutter under plastkåpan.
wistfors skrev:ska tydligen gå att peta på någon lås grej med en liten skruv mejsel har själv aldrig lyckats. jag brukar bara bända bort dom med en skruv mejsel.Mvh viktor
hockne skrev:wistfors skrev:ska tydligen gå att peta på någon lås grej med en liten skruv mejsel har själv aldrig lyckats. jag brukar bara bända bort dom med en skruv mejsel.Mvh viktorDu va den som vann !Det va bara du som hade rätt och Stort TACK !Jag tog 2 mejslar och sen så tryckte jag på låsningen och sen så bände jag med den andra så hoppade den av
wistfors skrev:hockne skrev:wistfors skrev:ska tydligen gå att peta på någon lås grej med en liten skruv mejsel har själv aldrig lyckats. jag brukar bara bända bort dom med en skruv mejsel.Mvh viktorDu va den som vann !Det va bara du som hade rätt och Stort TACK !Jag tog 2 mejslar och sen så tryckte jag på låsningen och sen så bände jag med den andra så hoppade den av vad i ? hur lossade du lås ringen:O det har jag aldrig lyckats med får ta till våld varje gånghehemen skönt att det löste sig.Mvh viktor