Karlssons Nissan 234 sx-r widebody

Finns inget syfte utan bara för att jag kan ...
  • 117 Följare
  • 158 241 Visningar
  • Projektet avslutat 4 november 2016
stofferovski
14 maj 2012 · 173 Inlägg

Ser riktigt bra ut! big_smile Fortsätt det riktigt bra arbetet!

Nissan 200sx s13 "Learning By Doing"-Projektet
Nissan Skyline R33 Gt-R V-Spec"The AuktionDream"-Projektet
Nissan 200sx s13 "Learning By Doing" (1990)
samz
14 maj 2012 · 19 Inlägg

stofferovski skrev:
Ser riktigt bra ut! big_smile Fortsätt det riktigt bra arbetet!

Tyvär så är projektet nedlagt hmm

Saab 9-5 SE 2,3t "samz ark" (1998)
stofferovski
8 juni 2012 · 173 Inlägg

Faan va tråkigt o höra hmm Hoppas allt löser sig!

Senast redigerat av stofferovski (8 juni 2012)

Nissan 200sx s13 "Learning By Doing"-Projektet
Nissan Skyline R33 Gt-R V-Spec"The AuktionDream"-Projektet
Nissan 200sx s13 "Learning By Doing" (1990)
showtech
8 juni 2012 · 448 Inlägg

Kanske kommer igång igen men blir kanske lite ändrade planer så den kommer ihop lite snabbare smile

Audi S4 b5 "Budget gtr" (1998)
Nomenia ÖstersundsGatbilar
8 juni 2012 · 1 570 Inlägg

efterlängtade ord mannen smile

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823
Nissan Skyline R33 "ZeeMax" (1995)
Volvo V50 D2 "Familje Pråmen" (2011)
showtech
8 juni 2012 · 448 Inlägg

Nomenia skrev:
efterlängtade ord mannen smile

Kul att vara tillbaka i träsket igen smile just nu håller mazdan på o får sig en liten make over så får nog nissan vänta till slutet av sommaren

Audi S4 b5 "Budget gtr" (1998)
Christoffer01
8 juni 2012 · 105 Inlägg

Äntligen big_smile big_smile

Utför Pulverlackering, Allt som tål 200 grader går att pulverlacka.
Nomenia ÖstersundsGatbilar
8 juni 2012 · 1 570 Inlägg

ska bli grymt kul att se. vart beställde du front huv och lyktor? har en stagea som ska få sig en makeover wink

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823
Volvo V50 D2 "Familje Pråmen" (2011)
Nissan Skyline R33 "ZeeMax" (1995)
showtech
8 juni 2012 · 448 Inlägg

Christoffer01 skrev:
Äntligen big_smile big_smile

haha kul att några vill se den klar i alla fall big_smile

Audi S4 b5 "Budget gtr" (1998)
showtech
8 juni 2012 · 448 Inlägg

Nomenia skrev:
ska bli grymt kul att se. vart beställde du front huv och lyktor? har en stagea som ska få sig en makeover wink

Lyktorna hitta jag billigt på ett skyline forum tongue köpte dom innan ja visste att ja skulle bygga nissan för de va sjukt billigt för ett par helt nya, fronten köpte jag med beg men huven köpte jag på jspec smile

Audi S4 b5 "Budget gtr" (1998)
samz
11 juni 2012 · 19 Inlägg

fan vad glad man blev nu! men snälla vad du än gör, ta inte bort skyline fronten, den som gör den unik smile  lycka till med Mazdan sålänge smile

Saab 9-5 SE 2,3t "samz ark" (1998)
Nomenia ÖstersundsGatbilar
11 juni 2012 · 1 570 Inlägg

samz skrev:
fan vad glad man blev nu! men snälla vad du än gör, ta inte bort skyline fronten, den som gör den unik smile  lycka till med Mazdan sålänge smile

+1

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823
Nissan Skyline R33 "ZeeMax" (1995)
Volvo V50 D2 "Familje Pråmen" (2011)
showtech
11 juni 2012 · 448 Inlägg

samz skrev:
fan vad glad man blev nu! men snälla vad du än gör, ta inte bort skyline fronten, den som gör den unik smile  lycka till med Mazdan sålänge smile

Nej skylinefronten och de ska vara kvar , bara bakpartiet som ska få sig en funderare bara smile

Audi S4 b5 "Budget gtr" (1998)
samz
11 juni 2012 · 19 Inlägg

haha, sorry to say! BUT I LOVE YOU! nej men fan vad underbart smile det här är nog det bästa projektet jag någonsin hittat på gorg tbh! smile

Saab 9-5 SE 2,3t "samz ark" (1998)
JoXter
11 juni 2012 · 492 Inlägg

ser bra ut! kul att du kommer igång igen!
men en grej bara, försök å gör en lite tydligare kant på skärmkanten så den går ihop med fronten
du kanske har tänkt att göra de men som skyline ägare såg jag de direkt wink

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
showtech
11 juni 2012 · 448 Inlägg

JoXter skrev:
ser bra ut! kul att du kommer igång igen!
men en grej bara, försök å gör en lite tydligare kant på skärmkanten så den går ihop med fronten
du kanske har tänkt att göra de men som skyline ägare såg jag de direkt wink

Du mena lite så som breddningskitten är till skyline med en väldigt skarp längst upp smile? Länka gärna nån bild för tror jag förstår vad du menar men hade underlättat med en liten bild smile

Audi S4 b5 "Budget gtr" (1998)
showtech
11 juni 2012 · 448 Inlägg

samz skrev:
haha, sorry to say! BUT I LOVE YOU! nej men fan vad underbart smile det här är nog det bästa projektet jag någonsin hittat på gorg tbh! smile

Tackar riktigt kul att du gillar de så mkt smile alltid roligt när man ger sig på nått lite mer vågat för de kunde ju lika gärna blitt en riktigt flopp men varje gång ja går förbi den i garaget så känner jag att de hade varit riktigt kul att se den klar.

Audi S4 b5 "Budget gtr" (1998)
Skruvar till det
12 juni 2012 · 1 702 Inlägg

Det är kul att se när någon verkligen försöker sig på att bygga på en s13 för att inte bli en i mängden. Svårt att vara unik då dessa bilar är så vanliga. Jag började med mitt projekt för 4 år sedan sedan dess har väl säkert 15 st liknande projekt dragits igång på olika forum jag följt.
Ditt står ut från mängden, och känslan varje gång man är i garaget är ju att man självklart vill se bilen färdig även om min nu inte känns unik för 5 öre längre så har man ju påbörjat ett projekt som man givetvis vill se färdigt enligt bilden i huvudet som legat o gnagt där alltför länge. Ibland vill man ju bara skrota skiten när motivationen bara inte finns där men jag hoppas att du bygger klart denna i lagom takt så inget slarvas ihop bara för att.

Vi i götet får stötta varandra!!!

Tack till C_Lazer, C Sutt, Robertfab, Peter_Eriksson och alla andra.
Tommy Out.
showtech
12 juni 2012 · 448 Inlägg

Skruvar till det skrev:
Det är kul att se när någon verkligen försöker sig på att bygga på en s13 för att inte bli en i mängden. Svårt att vara unik då dessa bilar är så vanliga. Jag började med mitt projekt för 4 år sedan sedan dess har väl säkert 15 st liknande projekt dragits igång på olika forum jag följt.
Ditt står ut från mängden, och känslan varje gång man är i garaget är ju att man självklart vill se bilen färdig även om min nu inte känns unik för 5 öre längre så har man ju påbörjat ett projekt som man givetvis vill se färdigt enligt bilden i huvudet som legat o gnagt där alltför länge. Ibland vill man ju bara skrota skiten när motivationen bara inte finns där men jag hoppas att du bygger klart denna i lagom takt så inget slarvas ihop bara för att.

Vi i götet får stötta varandra!!!

Så sant så sant smile vill bara göra klart lite små saker på mazdan så man har nått att åka med på lite träffar i sommar, blir inget stort bara lite små saker efter det blir de 100% focus på nissan för den ska bli klar! det är ett måste känns de som hehe

Audi S4 b5 "Budget gtr" (1998)
Nomenia ÖstersundsGatbilar
13 juni 2012 · 1 570 Inlägg

showtech skrev:

Skruvar till det skrev:
Det är kul att se när någon verkligen försöker sig på att bygga på en s13 för att inte bli en i mängden. Svårt att vara unik då dessa bilar är så vanliga. Jag började med mitt projekt för 4 år sedan sedan dess har väl säkert 15 st liknande projekt dragits igång på olika forum jag följt.
Ditt står ut från mängden, och känslan varje gång man är i garaget är ju att man självklart vill se bilen färdig även om min nu inte känns unik för 5 öre längre så har man ju påbörjat ett projekt som man givetvis vill se färdigt enligt bilden i huvudet som legat o gnagt där alltför länge. Ibland vill man ju bara skrota skiten när motivationen bara inte finns där men jag hoppas att du bygger klart denna i lagom takt så inget slarvas ihop bara för att.

Vi i götet får stötta varandra!!!

Så sant så sant smile vill bara göra klart lite små saker på mazdan så man har nått att åka med på lite träffar i sommar, blir inget stort bara lite små saker efter det blir de 100% focus på nissan för den ska bli klar! det är ett måste känns de som hehe

ja du har ju som inget val nu smile du har fått många att jaga dig.. moahahahahaha wink

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823
Volvo V50 D2 "Familje Pråmen" (2011)
Nissan Skyline R33 "ZeeMax" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang