Ford 1933 3W Coupe - projekt av en "Made in Sweden" Coupe
Mitt senaste projekt handlar om bygget av en Ford -33 (1933) 3W Coupe - helt byggd från scratch av mig själv med Corvette LT1 drivlina, Corvette bärarmar, Viper bakaxel, AirRide luftfjädring som regleras av AccuAir nivåreglering... Visa mer
Hur kan jag ha missat detta underbara projekt! Suttit och lus-läst igenom hela projekttråden och kan bara säga att jobbet du gör är helt outstanding. Kan utan tvekan säga att detta är ett av dom snyggaste byggena på garaget.org! Tack för att du delar med dig och lycka till!
Tackar ödmjukast! Din C10 har gött stuk - en 5:a lagd.
:)Ha ha...det tror jag inte...skall snart köra igång med hårdträning och även bli instruktör så det blir nog färre timmar i garaget är jag rädd för....
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
6 december 2012
33Coupe skrev:
farbrorbozze skrev:
fan du kör om mig i plåtandet tror jag
:)Ha ha...det tror jag inte...skall snart köra igång med hårdträning och även bli instruktör så det blir nog färre timmar i garaget är jag rädd för....
aha, ja då finns det risk för mindre tid, här hos mig är det snöskottning som ställer till det med garagetiden
aha, ja då finns det risk för mindre tid, här hos mig är det snöskottning som ställer till det med garagetiden
Kan tänka mig att ni har fått lite grann mer däruppe va...och det är ju faktiskt viktigt att man har skottat så man kommer in i garaget eller hur...??
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
7 december 2012
33Coupe skrev:
farbrorbozze skrev:
33Coupe skrev:
Kan tänka mig att ni har fått lite grann mer däruppe va...och det är ju faktiskt viktigt att man har skottat så man kommer in i garaget eller hur...??
hahaha skotta är inte ett måste , förra helgen planterade jag bilen i snön på gården när jag kom hem på fredagskvällen, enda ställa jag skottade lite på var untanför gångdörren till garaget, resten av gårdden fick vänta till söndag eftermiddag, pulsade i knädjup snö fram & tillbaka mellan garage&hus hela helgen
hahaha skotta är inte ett måste , förra helgen planterade jag bilen i snön på gården när jag kom hem på fredagskvällen, enda ställa jag skottade lite på var untanför gångdörren till garaget, resten av gårdden fick vänta till söndag eftermiddag, pulsade i knädjup snö fram & tillbaka mellan garage&hus hela helgen