allihoppa mina brormsar skriker vad kan jag göra så attt jag får tysta bromsar igen när jag bromsar, det ska kosta lite så möjligt?
kan ni rek mig var jag ska köpa broms klossar som är bra och billigt till min bil??
Du skrev att de ska vara så billigt som möjligt, om du får för dig att åka till mekonomen och köpa bromsklossar köp då INTE mintex (dessa är billigare) dom har en tendens att gnissla som f*n!
allihoppa mina brormsar skriker vad kan jag göra så attt jag får tysta bromsar igen när jag bromsar, det ska kosta lite så möjligt?
kan ni rek mig var jag ska köpa broms klossar som är bra och billigt till min bil??
Du skrev att de ska vara så billigt som möjligt, om du får för dig att åka till mekonomen och köpa bromsklossar köp då INTE mintex (dessa är billigare) dom har en tendens att gnissla som f*n!
Har bara haft det problemet med mintex på en bil jag har haft tror jag å det var 745an. Annars kan du ju sätta dit vibrationsplattor. Men sätt dom på rätt sida beläggen bara. Lagade en bil en gång åt en som skulle fixa dit sådana själv men det slutade med att det bara skrapade när han bromsade och han visste inte varför.
Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"