7382
Sök

Sänkning av en Skoda Felicia

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 530 Inlägg
15 april 2010
Trådstartare
Tror jag hamnat på rätt forum nu. Testar i vilket fall som helst.
Fjädrarna på en Skoda Felicia, hur ser dom ut i ändarna? Går det att tattar kapa dom???

Mvh

Volkswagen Forum: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Youtube (musik): Macki

Smålänning
7 887 Inlägg
15 april 2010
Svar: Ja.

Men varför inte köpa en sänkningssats istället? Annars gör de ingen nytta tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

3 530 Inlägg
15 april 2010
Trådstartare
twin_cam skrev:

Men varför inte köpa en sänkningssats istället? Annars gör de ingen nytta tongue

Grejen är att bilen är riktigt billig. Samt att dämparna bak är tvärslut.
Så jag tänkte sänka den istället för att krångla med nya dämpare. På med nå schyssta fälgar så ser den bättre ut sen.

Smålänning
7 887 Inlägg
15 april 2010
Mr_M_ skrev:
twin_cam skrev:

Så jag tänkte sänka den istället för att krångla med nya dämpare. På med nå schyssta fälgar så ser den bättre ut sen.

Då så tongue

Ta ett varv bak och ett fram och sen smäll dit 15 tummare med 50-profil och vita skärmblinkers så ser den ball ut sen wink E de räsermotorn på 1,3 liter o stötstänger med? wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

3 530 Inlägg
15 april 2010
Trådstartare
twin_cam skrev:
Mr_M_ skrev:
twin_cam skrev:

Då så tongue

Ta ett varv bak och ett fram och sen smäll dit 15 tummare med 50-profil och vita skärmblinkers så ser den ball ut sen wink E de räsermotorn på 1,3 liter o stötstänger med? wink

Det var det som var tanken wink
Självklart, hehe
Men 1 varv? Låter ju lite lite, hehe..

Mvh

Sök