sen till min egen "dagens bild" så är det den första jag lägger upp här eftersom jag fortfarande lär mig min kamera, men blev rätt nöjd även bilen är lortig som ett svin och sliten, vill även notera att detta är bland dem första seriösa bilderna jag tagit, har bara haft kameran mindre än en månad och aldrig rört en dslr innan passa dock ändå på att fotta i gårdagens fina kvällsljus
Nu i dag kom Bilsport ut för er som prenumererar och ni andra kan köpa den på torsdag. Där kan ni läsa om denna extrema M3a med extra allt och mycket annat skojj! Missa inte det!
ser rätt trevlig skulle gissa mig en v8, under den huven som kanske kan leverera ca ett vrid 550 nm har tidningen med rätt gå (som dom uttrycker det pendlarbil bil )
Om något funkar skruvar genast isär kolla vad felet är :D
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jo, så var det. Andra gången man tittade på bilden såg man att det var enbil på bilden oxå!
/Benny
haha såg nu att det verkar vara en hund på bilden också fan, till och med 2 hundar! Enkelt att fånga någons uppmärksamhet med en snygg brud men den uppmärksamheten försvann när dom fick syn på bruden haha ;D
Fångade en bmw på bild igår 550D med 70-200 f4L IS
Tog ett tag innan jag förstod vad 550D var, satt och funderade "vafan gjorde bmw en e34 550 dieslare??"... Känns väldigt dumt då man själv fotar med 550D