Så ska en hotrod se ut i mitt tycke. Den var på besök hos Farbror Jöran i Åkers Styckebruk i kväll (17/7)!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ikväll fick kameran verkligen visa vad dess vädertätning stog pall för när jag var iväg och plåtade en vattenshow på jobbet. Regnet vräkte ner men fick iaf min bild på avslutningen.
Ikväll fick kameran verkligen visa vad dess vädertätning stog pall för när jag var iväg och plåtade en vattenshow på jobbet. Regnet vräkte ner men fick iaf min bild på avslutningen.
Nice! Vad hade du för utrustning? Hade du lånat en Nikon så gör det ju inget om den blir lite blöt
Haha nä, det vore ju sant Körde dock med min egen utrustning i form av en 1D-X samt ett Sigma 120-300. Fick trä en flytväst över när det var som värst med regnet, funkade perfekt då utrymmet för armarna gjorde det möjligt att ha handen på plats för att kunna zooma
Här är en liten bild jag tog för någon månad sedan för tidningen Wheels Magazine. Det är första statiska som läggs upp på nätet Reportaget är med i Wheels senaste nummer och finns i butik nu om ni vill se fler bilder?
Här är en liten bild jag tog för någon månad sedan för tidningen Wheels Magazine. Det är första statiska som läggs upp på nätet Reportaget är med i Wheels senaste nummer och finns i butik nu om ni vill se fler bilder?