Här är en liten bild jag tog för någon månad sedan för tidningen Wheels Magazine. Det är första statiska som läggs upp på nätet Reportaget är med i Wheels senaste nummer och finns i butik nu om ni vill se fler bilder?
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
18 juli 2013
Masquerade skrev:
Streetfreak skrev:
2002tii skrev:
Här är en liten bild jag tog för någon månad sedan för tidningen Wheels Magazine. Det är första statiska som läggs upp på nätet Reportaget är med i Wheels senaste nummer och finns i butik nu om ni vill se fler bilder?
Inte för att vara sån, men oskärpa vid fronten, för ljus bakgrund, konstiga saker i bakgrunden, ojämna reflektioner vid motorhuven. Men annars var den väll bra
Inte för att vara sån, men oskärpa vid fronten, för ljus bakgrund, konstiga saker i bakgrunden, ojämna reflektioner vid motorhuven. Men annars var den väll bra
Tack, hon gillar kritik så hon vet vad hon ska tänka på. Hon är bara hobbyfotograf men gillar att ta kort, ska säga till henne
Bjuder på denna bilden, min 242a ståendes utanför bilia.
Får erkänna att bilden är rätt okej för att komma från en iPhone, och att den är oredigerad (dock lite dålig skärpa på bilen..).
Men kritik är alltid välkomnat!
Den gamla Volvon ser ju fräsch ut!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!