En ide till nästa runda är att man lägger till en liten bild, men samt en högupplöst bild! inte speciellt kul att jobba på 640x480.
Är inte riktigt med på hur du menar?. Har lagt märke till en sak hos flera stycken, vi hade som en regel att göra var sin sak, så skrev vi från början och nu när vi blivit så många e det ganska bra om vi kan hålla på den regeln.
tror han menar en länk till högre upplösning..
Senast redigerat av AntrE (28 oktober 2010)
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Håller med dig Munken! Och så kompletterar jag med att (även jag) säga, KRYMP INTE BILDERNA! Behåll originalupplösningen, det är ett helsike modda små bilder!
Här är min i alla fall... Svärtade vindrutestolpar, rutor och backspeglar med blinkers... Kanske kan tyckas vara mycket men idén var att det skulle bli mer som ett "sammanhängande band" och tycker jag lyckades. "Floating roof", typ...
Håller med dig Munken! Och så kompletterar jag med att (även jag) säga, KRYMP INTE BILDERNA! Behåll originalupplösningen, det är ett helsike modda små bilder!
Jag förstår inte vitsen med att krympa bilderna, jag gör inte det inte medvetet iaf
Jag har tagit bort registreringsskylten och spolarvätske "plupparna" på huven & även tänt dimljusen
Jag kom även på en ny bra sak, när man har moddat sin del så skickar man ett PM eller skriver i gästboken till nästa person som ska modda.. vad tror ni om det?
Jag kom även på en ny bra sak, när man har moddat sin del så skickar man ett PM eller skriver i gästboken till nästa person som ska modda.. vad tror ni om det?
Tycker det låter som en kanonide, man vet ju aldrig riktigt när det är sin tur*L*
Bara jag som tycker att om man ska anmäla sig så ska man försöka hålla sig till anmälningstiden, dvs. från det att bilden kommer upp och ett dygn framåt?
Ganska så krångligt att behöva gå tillbaka femton sidor för att försöka gissa sig till vem som är med och inte...
Säger inte det här för att vara elak då alltså, utan det känns som att det skulle vara mycket enklare än att folk bara går in och säger "jag är med nästa gång" långt innan det kommer upp nån bild.
HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ här händer inte mycket, tycker att har man anmält sig kan man väl offra några minuter och kolla, har man inte tid att göra nått kan man väl skriva det?