Jag gjorde en logga till team garage chop. Gjorde den i lite hot rod 50-tals stuk. Väldigt enkel men ändå stilren. Tänkte att man kanske kunde använda den om man vill sen när bilden är klar.
Om en logga uppskattas men kanske inte stilen så kan jag absolut göra en ny.
Jag gjorde en logga till team garage chop. Gjorde den i lite hot rod 50-tals stuk. Väldigt enkel men ändå stilren. Tänkte att man kanske kunde använda den om man vill sen när bilden är klar.
Om en logga uppskattas men kanske inte stilen så kan jag absolut göra en ny.
Gör gärna bilden utan den vita bakgrunden och spara bilden som en .GIF, för då är den mycket enklare och klistra in sen. Annars var den snygg och bra idé!
När ni ser bilden på era datorer, är fälgarna och däcken väldigt ljusa då? För på min data ser det perfekt ut jämfört med det andra, men sen såg jag bilden på en annan dator och då va just de jag klistrade in vääldigt ljust..?!
När ni ser bilden på era datorer, är fälgarna och däcken väldigt ljusa då? För på min data ser det perfekt ut jämfört med det andra, men sen såg jag bilden på en annan dator och då va just de jag klistrade in vääldigt ljust..?!
Grymt!! Snygg vart den.. Och bra det där med loggorna! Men en sak har du missat, det är att bilden nu har blivit liten, brukar va mycket klagomål på det.. vi brukar använda sidor som t.ex: tinypic.com eller imageshack.us så att bilden alltid håller kvar sinna original mått!