Nya kärran som vi har köpt. På Lejons i Örnsköldsvik för tillfräschning Borde köpa verktyg? Jo tack. Fika avd i garaget :p Garaget (direkt vänster om porten) :p Nöjd kille med sina 0515 (Från stereospeciliasten.se)
Ja, en liten uppdatering iaf. Kadetten är såld, inrikta oss på lite finlir i passaten
Nästa helg får man finbesök av racer-putte! Undra vad det kan bli för bus då? :-O (Hoppas putte tar med sig sin sexiga kattdräkt för trick or treat delen.)
Nästa helg får man finbesök av racer-putte! Undra vad det kan bli för bus då? :-O (Hoppas putte tar med sig sin sexiga kattdräkt för trick or treat delen.)
MJAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Jag spraymålade ett manligt könsorgan på Angelicas golf idag. *visslar* (Men säg inget, hon har inte sett den ännu)
HOPPAS DU inte gjorde den stor då och på huven lr nått .. för gjorde du en stor en.. å eftersom hon e me dig å inte van me rejäla saker .. så e risken stooor att du kommer få dela säng med en motorhuv framöver
Jag spraymålade ett manligt könsorgan på Angelicas golf idag. *visslar* (Men säg inget, hon har inte sett den ännu)
HOPPAS DU inte gjorde den stor då och på huven lr nått .. för gjorde du en stor en.. å eftersom hon e me dig å inte van me rejäla saker .. så e risken stooor att du kommer få dela säng med en motorhuv framöver
Äshdå då. Jag gör den i realistisk storlek, ett porträtt av min egen. Varför tror du hon inte har sett den ännu? Herregud! Att folk är så sega nu för tiden.
Jag börjar faktiskt bli ganska orolig när det gäller dig och Putte, vet inte om jag är så sugen på att han ska komma upp längre, kan ju bli väldigt spännande och ha er två plastandes i garaget...
Jag börjar faktiskt bli ganska orolig när det gäller dig och Putte, vet inte om jag är så sugen på att han ska komma upp längre, kan ju bli väldigt spännande och ha er två plastandes i garaget...
HAHAHA lugnt de frun följer med så i helgen .. ska du lära dig virka ett par strumpor som luktar soppa
HAHAHA lugnt de frun följer med så i helgen .. ska du lära dig virka ett par strumpor som luktar soppa
Påbörjar ny port Putte börjar fräsa på den nya porten Nya porten i lådan.. Ny baffel gjord Nya baffeln på plats och porten rundad Klipps ut kartong för att göra mallar för täckpaneler Täckpanelerna klara. Börjas kläs med vinyl Basare ikopplade På håll :o Nya lådan snart klar.
Angeleyes ikopplade och monterade Mycket bättre! Jupp jupp
Racer-putte var upp i helgen och hälsade på. Tack för hjälpten med nya lådan och för sällskapet, grymt roligt att åka badring med dig!